شما اینجا هستید

اخبار » در گناوه زندان ساخته می شود
گروه : اخبار

خبر بندر: معاون اداری مالی اداره کل زندانهای استان بوشهر گفت: با پیگیریهای بعمل آمده، تاسیس زندان در شهرستان گناوه مصوب شده است و عملیات اجرایی آن در سال جاری آغاز می شود.

به گزارش خبربندر: سید اسماعیل موسوی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گناوه افزود: به منظور اجرایی شدن این طرح اعتبار لازم درسال جاری تخصیص یافته و برگزاری مناقصه، انتخاب مشاور و نقشه تهیه شده است.
وی اظهارکرد: درمرحله برگزاری مناقصه و بازشدن پاکت های پیمانکاران، شرکتی برنده نشد و درماه آینده این مرحله دوباره انجام تا پس از انتخاب پیمانکار عملیات اجرایی زندان در این شهرستان بزودی آغاز شود.
معاون اداری مالی اداره کل زندانها و مدیرعامل ستاددیه استان بوشهر گفت: گرچه شاید نام زندان خوشایند نباشد اما وجود آن بویژه در شمال استان بوشهر که جمعیت زیادی زندگی می کنند و ممکن است فردی بنابه دلایلی جرمی عمد یا غیرعمد مرتکب و مراجع قضایی حکم رفتن به زندان را صادر کند، ضروری بود که محقق شد.
وی بیان کرد: وقتی شخصی وارد زندان می شود عده ای باید برای ملاقات شخصی و یا پیگیری مسایل حقوقی و قضایی مراجعه کنند که در صورت نبود آن در منطقه محل زندگی، دچار مسائل و مشکلات مختلفی ازجمله هزینه های رفت وآمد و خطر در مسیر روبرو شوند.
موسوی گفت: تاسیس زندان در هر شهری اثربخش است و فردی که در محل زندگی خود ممکن است بنا به دلایلی زندانی شود عده ای با کدخدامنشی و پادرمیانی یکسری مسائل را حل تا علاوه براینکه پرونده قضایی به صدور رای و حکم منجر نشود، سریع تر از فرایند دادرسی به نتیجه برسد و زمینه آزاد سازی او فراهم شود.منبع خبر ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر