شما اینجا هستید

اخبار » انتصاب ۴ بخشدار و ۲ معاون سیاسی فرماندار در استان بوشهر
گروه : اخبار

خبر بندر: مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از انتصاب ۴ بخشدار و ۲ معاون سیاسی فرماندار در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبر بندر به نقل از  اداره کل روابط عمومی استانداری بوشهر، سید اسماعیل موسوی با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: امیدوار هستیم از معنویت این ماه عزیز نهایت بهره را ببریم.

وی با تبریک سالروز ولادت امام حسن مجتبی (ع) و با اشاره به نزدیک شدن به لیالی قدر افزود: امیدوار هستیم که از این ایام بهره معنوی لازم را ببریم.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از انتصاب ۴ بخشدار و ۲ معاون سیاسی فرمانداری در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: با پیشنهاد فرمانداران شهرستان‌های دیلم و گناوه و دیر و با تایید استاندار محترم و با حکم وزیر محترم کشور، ۴ بخشدار و ۲ معاون سیاسی در شهرستان‌های دیلم و گناوه و دیر منصوب شدند.

موسوی تصریح کرد: در شهرستان دیلم، محمد مهدی محسنی به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری دیلم منصوب شد و کریم خلیفه لیراوی نیز به عنوان بخشدار امام حسن (ع) معرفی شد.

وی یادآور شد: همچنین در شهرستان گناوه نیز، حسین امیری که پیش از این بخشدار مرکزی این شهرستان بود، به عنوان معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری منصوب شد و دانیال اسفندیاری نیز به عنوان بخشدار مرکزی معرفی شد.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر گفت: در شهرستان دیر نیز به دنبال استعفای بخشدار سابق مرکزی دیر که بنا به دلایل شخصی انجام شده بود، سید محمد حسینی‌زاده به عنوان بخشدار مرکزی دیر منصوب شد و مسعود تنگستانی نیز به عنوان بخشدار آبدان معرفی شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر