شما اینجا هستید

اخبار » مشاور جوان فرماندار گناوه استعفا داد/رفتم تاشرمنده جوانان شهرم بخصوص جوانان اصلاح طلب شهرستان گناوه نشوم.
گروه : اخبار

خبر بندر: هادی برمکی از نیروهای جوان و فعال گناوه ای در حوزه مسایل اجتماعی و سیاسی که پس از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید به عنوان مشاور جوان فرماندار گناوه انتخاب گردیده بود پس از حدود دو سال خدمت در پست مشاور جوان فرماندار گناوه از این سمت استعفا داد!

۱۳۲۵۹۱۱۷_۷۷۰۵۶۴۶۰۳۰۷۹۴۹۰_۳۷۹۲۳۱۸۴۹_n

متن استعفای هادی برمکی به این شرح است

به نام خدا

فرماندار محترم جناب آقای سید علی پاکنژاد

با عرض سلام

احتراما در پایان قریب دو سال خدمت اینجانب به عنوان مشاور در امور جوانان این نهاد مهم،نکات ذیل به عرض حضرتعالی میرسد.

مسؤلیت یک امانت الهی است و آمد و شد مسؤلان نیز طبیعی است، در صورتی که فضای مناسب خدمت موجود باشد شانه خالی کردن از آن نیز به بهانه عافیت طلبی صحیح نیست، اما در صورت نبود فضای مناسب خدمت یا باید برخلاف میل باطنی هم رنگ جماعت شد که عین «نفاق» است، یا اینکه مسؤلیت را رها و به قول امام علی(ع) افسار آن را به پشتش انداخت و رهایش نمود. از سوی دیگر یک جوان اصلاح طلب نمی تواند خلاف تفکرات اصلاح طلبی خود قدم بردارد. اینجانب نمیتوانم به چیزی که سالها آموخته های خودم بوده است پشت پا بزنم و منافع مردم و دولت را به پای قدرت طلبان بریزم یا در قانون شکنی آنها شریک شوم. بنابراین با توجه به فضای نامناسب موجود عملا امکان سلب شده، زیرا اولین چیزی که دیگران میخواهند خدمت انسانی نیست که اگر این بود هم اینک حاصل هست بلکه سرسپردگی به خودی خواهند که دون شأن این نهاد هست. از این رو اکنون پس از گذشت قریب به دو سال خدمت صادقانه به مردم شهرم علی رغم تحمل هجمه ها، تهمت ها، و ناملایمت های بسیار، احساس اینجانب این است که وقت آن رسیده مقدار بیشتری به امورات شخصی خود رسیدگی کنم.

در ادامه تشکر ویژه از جناب آقای مهندس یوسفی فرماندار سابق و آقای سید علی پاکنژاد فرماندار گرانقدر شهرستان بخاطر اعتمادی که به اینجانب داشتند،ق دردانی از آقای یونس قیصی زاده مشاور استاندار در امور جوانان، مشاوران فرمانداری بقیه شهرستانها، بزرگان اصلاح طلب گناوه و مردم و جوانان گناوه، بویژه جوانان اصلاح طلب شهرستان گناوه که الحق و انصاف در مقابل هجمه ها و تهمت های ناعادلانه‌ای که عده ای به من در این مدت روا داشتند تنهایم نگذاشتند چرا که اگر حمایت بی دریغ این عزیزان نبود انگیزه ای نیز برای ادامه فعالیت نداشتم، لذا دست یکایک این عزیزان را میبوسم و از این جوانان بزرگوار بی ریا طلب حلالیت می کنم که در این مدت فقط شرمنده آنها شدم.
کسانی که در این مدت مرا مورد هجمه ها و تهمت های خود قرار دادند را بخشیدم و امیدوارم که مورد عنایت و بخشش باریتعالی نیز قرار گیرند.
در این شهر بسیاری از افراد از انتصابات مدیران غیربومی ناراضی و خواهان بکارگیری مدیران و مسئولان بومی هستند ولی وقتی یک نفر بومی و مخصوصا جوان، عنان مسؤلیت را به دست میگیرد آنچنان مورد حمله و بی مهری عده ای دلواپس (حتی اصلاح طلب نماهای فرصت طلب) قرار میگیرند که همه را به تعجب وا می دارد که این معترضان به دنبال چه کسی و چه چیزی هستند؟ چه بسا بنده که این مسؤلیت را پذیرفتم نه کارمند رسمی و نه حقوق بگیر دولت بودم چنان به دنبال ضربه زدن به من برآمدند که ترجیح دادم بنابر مصالحی که در ادامه عرایضم خواهم گفت از ادامه فعالیت انصراف بدهم از این جهت که:

۱٫برای اینکه مجبور به ظاهرسازی منافقانه نشوم.
۲٫برای اینکه خیانتی در امانت نکرده باشم.
۳٫بیش از این شرمنده جوانان شهرم بخصوص جوانان اصلاح طلب شهرستان گناوه نشوم.
از این پست کناره گیری خواهم کرد.
و در پایان آخرین مشاوره ای که می توانم به جناب پاکنژاد فرماندار محترم بدهم این هست که مراقب اطرافیان متن به نرخ روز خور باشند که به هنگامه حضورشان هیچ فرقی با اهل کوفه نخواهند داشت. ضمنا بدون این پست سازمانی به عنوان یک جوان اصلاح طلب برای تحقق شعارهای دولت تدبیر و امید در شهرستان از هیچ کمکی دریغ نمیکنم.

هر که ما را یاد کرد ایزد مر او را یاد باد
هر که ما را خوار کرد از عمر برخوردار باد

هر که اندر راه ما خاری فکند از دشمنی
هر گلی کز باغ وصلش بشکفد بی خار باد

ارادتمند شما
هادی برمکی

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر