شما اینجا هستید

اخبار » شهباز سفیر صلح گناوه ای ها
گروه : اخبار

شهباز سفیر صلح گناوه ای ها

خبر بندر: شهباز جلال پور ورزشکار رزمی کاری که عاشق دوچرخه سواری است این روزها در خارج از مرزهای ایران اسلامی و در کشورهای  همسایه شمالی ایران با دو چرخه اش سفیر صلح  شده به نمایندگی  از مردم بزرگ ایران و گناوه ای های نازنین، شهباز همین چند ماه پیش بود که با دوچرخه شهرهای شمالی نوار مرزی ایران را درنوردید تا پیام مردم سرزمین مادری اش  گناوه را به دیگر هموطنانش برساند. حالا اما آوازه شهباز از مرزها هم گذشته او و دوچرخه اش این روزها در خیابان ها و معابر شهری و روستایی گرجستان با پرچم خوشرنگ ایران می چرخند تا پیام صلح، دوستی و برادری مردم ایران  رابه گرجستانی ها اعلام کنند.

شهباز نماینده هیچ گروه سیاسی، دولتی و ورزشی نیست، هیچ اسپانسری ندارد، کسی به او کمک نکرده،حتی مسولین محلی شهرش! خودش مخارج سفرش را تهیه کرده و دراین بین دوستان همیشگی اش در کنارش بوده اند.

شهباز قصد دارد در ادامه به ترکیه هم برود که شاید تحولات اخیر مانع اینکار شود، ولی به هر حال او این روزها در حال رکاب زدن در طبیعت زیبای گرجستان است، شعارش را هم گذاشته ایران وطنمه وبندرم گناوه را دوست دارم

او به ما می گوید برای رفتن به این سفر سخت تنها بوده ام ولی آقای عمادی رییس ورزش و جوانان گناوه و آقای صادق عبدالهی تشکر ویژه دارم وی از آقای صیادی برای اهدای یک کیف کمک های اولیه و آقای اصغر خدری دوچرخه فروش گناو ه ای برای  تجهیز دوچرخه اش هم تشکر دارد.

IMG-20160717-WA0011  IMG-20160717-WA0014 IMG-20160717-WA0016 IMG-20160717-WA0017

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر