شما اینجا هستید

اخبار » مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم چهارروستایی در سرشماری اینترنتی
گروه : اخبار

۸۲۲۷۰۸۰۳-۷۱۰۹۸۸۱۱

خبر بندر:رئیس شورای اسلامی روستای ‘چهارروستایی’ استان بوشهر گفت: مردم این روستا در اجرای فرامین رهبرمعظم انقلاب و تاکید دولت ، ۱۰۰ درصد در طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن به شیوه اینترنتی شرکت کردند.

به گزارش خبر بندر؛حیدر سراجی زاده روز سه شنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: مردم این روستا با این اقدام خود نشان دادند که در راه اهداف دولت و سیاست های نظام مقدس جمهوری اسلامی پیشقدم هستند و هرگاه نیازی به آنان باشد در صحنه حضور می یابند.
وی اظهارکرد: به منظور تشویق و ترغیب مردم در اجرای این طرح مهم، برنامه ریزی و تمهیدات لازم درقالب برگزاری جلسه های متعدد، سخنرانی، بنر و بروشور و پیامک انبوه در سطح روستا انجام شد.
سراجی زاده ادامه داد: به همت شورای اسلامی و دهیاری این روستا و با همکاری کتابخانه عمومی و گروه همیاران سلامت و روان با بکارگیری چهار دستگاه رایانه و چهار کاربر مجزا در کتابخانه این روستا، ثبت نام اهالی بصورت رایگان صورت گرفت.
رئیس شورای اسلامی روستای چهار روستایی گفت: امیدواریم مسئولان اجرایی استان بوشهر نگاه و توجه خاصی به این روستا که دروازه ورودی شهرستان گناوه است، داشته باشند.
روستای چهار روستایی بندرریگ از روستاهای پرجمعیت شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر حدود سه هزار نفر جمعیت دارد.منبع: ایرنا

۸۲۲۷۰۸۰۳-۷۱۰۹۸۸۱۲

  1. پایگاه اطلاع رسانی پلیس بوشهر

    کشف ۶۰۵ کیلوگرم مواد مخدر در استان بوشهر
    فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در پی چند ماه تلاش اطلاعاتی و پلیسی شب گذشته، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در یک عملیات انتظامی برنامه ریزی شده موفق به کشف۶۰۵کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.
    سردار حیدر عباس زاده در جمع خبرنگاران، اعلام داشت: مواد مذکور که در یک دستگاه خودرو ایسوزو به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد.
    وی اضافه کرد: مواد مکشوفه از یکی از استان های جنوبی کشور برای ترانزیت وارد استان شده که پلیس مبارزه با مواد مخدر در یکی از محورهای مواصلاتی استان خودرو را توقیف، با کشف مواد مخدر دونفر قاچاقچی که غیر بومی استان می باشند دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مقر پلیس منتقل شدند.

    //پایگاه اطلاع رسانی پلیس بوشهر//

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر