شما اینجا هستید

اخبار » ورزشکار گناوه ای مدال برنز وزنه برداری آسیا را کسب کرد
گروه : اخبار

به گزارش خبر بندر به نقل از  روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر؛مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در توکیوی ژاپن بصورت همزمان در دو رده سنی برگزار می شود. در سومین روز این رقابتها و دسته ۶۹ کیلوگرم حسین سلطانی و اسحاق ذعاب دو نماینده وزنه برداری تیم ملی نوجوانان کشورمان راس ساعت۱۰:۳۰ به وقت تهران در گروه (A) این رقابتها به روی تخته رفتند. اسحاق ذعاب وزنه بردار کشورمان در حرکت یکضرب وزنه ۱۲۵ کیلوگرم را به نام خود ثبت کرد تا به مدال برنز این حرکت دست یابد.در حرکت دوضرب فقط وزنه ۱۴۸ کیلویی را مهار کرد تا با مجموع ۲۷۳ کیلوگرم و اختلاف وزن (۶۸/۲۲۰ کیلوگرم) به مدال برنز دست یافت.

حسین سلطانی وزنه بردار زنجانی تیم ملی نوجوانان هم در حرکت یکضرب فقط وزنه ۱۲۴ کیلویی را بالای سر برد تا در مکان چهارم قرار گیرد. وی در حرکت دوضرب وزنه ۱۴۹ کیلوگرمی را ثبت کرد تا در این حرکت مدال برنز را بدست بیاورد ولی در مجموع با ۲۷۳ کیلوگرم و اختلاف وزن (۶۸/۶۰۰ کیلوگرم) نسبت به ذعاب به مقام چهارمی بسنده کرد.

گفتنی است؛ اسحاق ذعاب در حرکت یکضرب و مجموع به دو مدال برنز دست یافت و حسین سلطانی در حرکت دوضرب فقط یک مدال برنز را دشت کرد.

photo_2016-11-13_03-17-51 photo_2016-11-13_03-18-05

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر