شما اینجا هستید

اخبار » اجرای عمومی نمایش میدانی علمدار در استان بوشهر
گروه : اخبار

 

خبر بندر:نمایش میدانی علمدار با موضوع اربعین حسینی به کارگردانی محمد مظفری در استان بوشهر به اجرای عمومی در می آید.

به گزارش خبر بندر؛محمد مظفری مسئول انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر از اجرای عمومی نمایش میدانی علمدار در استان بوشهر خبر داد.

وی در جمع خبرنگاران گفت: نمایش میدانی علمدار با موضوع راهپیمایی بزرگ اربعین به همت انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر ساخته شده و اجرای عمومی آن تا پایان هفته بسیج ادامه خواهد داشت.

نویسنده و کارگردان این نمایش با بیان اینکه  قصه نمایش حکایت مادر شهیدی است که می خواهد در راه پیمایی بزرگ اربعین شرکت نماید افزود: این نمایش در بزرگداشت مقام مادران شهدا تولید و اجرا شده است.

مظفری با اشاره به اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین اجتماع بزرگی است که باید در حوزه های فرهنگی و اجتماعی  به خوبی از ظرفیت های آن استفاده کرد ، تصریح کرد: برای تقویت این اتفاق مهم، در کنار برگزاری این راهپیمایی مهم باید فعالیت های فرهنگی و هنری بصورت جدی دیده شود.

رییس انجمن نمایش سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهرگفت: نمایش علمدار با همکاری سازمان فرهنگی، تفریحی شهرداری بوشهر قرار است طی روزهای چهارشنبه و جمعه ۲۶ و ۲۸ آبان ماه ساعت هفت شب در پارک جفره علیباش شهر بوشهر به اجرا درآید

این هنرمند از اجرای این نمایش در طول هفته بسیج به همت سازمان بسیج هنرمندان و معاونت فرهنگی واجتماعی سپاه در دیگر شهرهای استان خبر داد و افزود: عصر روز اربعین و در اولین روز هفته بسیج نمایش علمدار در یادمان شهدای گناوه به اجرا درخواهد آمد.

photo_2016-11-15_00-23-22

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر