شما اینجا هستید

اخبار » افتتاح نمایشگاه عکس عاشورایی در بندر گناوه
گروه : اخبار

خبر بندر: به همت هیئت متوسلین زینب کبری (س) بندر گناوه سومین نمایشگاه عکس سربازان کوچک حسین(ع) درحسینیه حضرت زینب(س) برپا شد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری مسئول هیئت متوسلین زینب کبری(س) بندر گناوه در افتتاح سومین نمایشگاه عکس سربازان کوچک حسین(ع) گفت: مراکز مذهبی مثل مساجد و حسینیه ها می توانند در توسعه فرهنگی و هنری نقش موثری را ارائه کنند.

وی افزود: اگر فضای موجود مساجد و تکایا و حسینیه ها را نیز به فضای فرهنگی و هنری کشور اضافه کنیم مشکل در حوزه فیزیکی در حوزه فرهنگ وهنر نخواهیم داشت.

مظفری با اشاره به اینکه موضوع این جشنواره شیرخوارگان حسینی است و همه تصاویر در مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه حضرت زینب گرفته شده افزود: سه سال است ما این نمایشگاه عکس را برگزار میکنیم و با استقبال خوب مردمی روبرو گردیده است.

وی از حمایت های سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر بابت حمایت بر پایی این نمایشگاه تشکر کرد

مظفری با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ عکس از ۹ عکاس در این نمایشگاه حضور دارد افزود:این نمایشگاه که در محل حسینیه حضرت زینب(ع) واقع در محله عبدامام گناوه دایر است تا پایان دهه صفر در نوبت های صبح، عصر و شب دایر خواهد بود.

در این مراسم که همزمان با روز اربعین و آغازین روز هفته بسیج برگزار شد، ریس شورای شهر گناوه،معاون فرماندار گناوه، ریس سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر، فرمانده سپاه انصارالحسین گناوه ، ریس سازمان ورزش و جوانان گناوه، هنرمندان، و علاقمندان حضور داشتند

dsc_4544 dsc_4549     dsc_4651

dsc_4609 dsc_4590 dsc_4562

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر