شما اینجا هستید

اخبار » دستگیری باند سارقین طلاجات منزل در بوشهر/هشدار به صاحبان منازل مبله+تصاویر
گروه : اخبار

خبر بندر: فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر گفت:۳ مجرم که با تشکیل باندی حرفه ای اقدام به سرقت طلاجات و اموال منازل مسکونی در شهر بوشهر می کردند شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر  سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت:درپی وقوع چندفقره سرقت طلاجات و اموال منزل در شهر بوشهر طرح عملیات انتطامی ویژه ای در دستور کار یگانهای انتظامی شهرستان قرار گرفت.
وی اضافه کرد، بعداز ظهر دیروز(شنبه ۱۳آذرماه) واحد اطلاعات و عملیات پلیس شهرستان بوشهر در خیابان امام ره شهر بوشهر به یک دستگاه خودرو پراید با یک نفر سرنشین مظنون ، در یک عملیات سرعتی خودرو متوقف و راننده دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر با بیان اینکه خودرو توقیفی سابقه سرقت از شهر شیراز و پلاک آن نیز مسروقه بود اظهار داشت، در تحقیقات بعدی متهم دستگیر شده به سرقت طلاجات و اموال مسکونی در شهر بوشهر با همدستی ۲نفر دیگر اعتراف کرد.
سرهنگ عرب زاده تصریح کرد، با همکاری عملیاتی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان، مامورین کلانتری ۱۳ و اطلاعات و عملیات شهرستان بوشهر مخفیگاه متهمین در دو باب “منازل مبله”محله های جنوبی و مرکز شهر شناسایی ، ۲نفر متهم دیگر دستگیر و مقادیرزیادی اموال مسروقه شامل طلاجات، رایانه ، لب تاب، تبلت، تلفن همراه، چاقو ، موتورسیکلت و اواراق و اسناد هویتی کشف شد.
این مقام انتظامی از کشف یک قبضه اسلحه کلت کمری از مخفیگاه متهمین خبر داد و خاطرنشان ساخت، متهمن دستگیر شده که ساکن استانهای همجوار می باشند، بمنظور سرقت وارد بوشهر شده و تا کنون نیز به ۱۷فقره سرقت منزل مسکونی، خودرو، موتورسیکلت و پلاک خودرو در شهر بوشهر اعتراف کرده اند.
سرهنگ عرب زاده بیان کرد:با توجه به اعترافات سارقین دستگیر شده به شهروندان توصیه می شود در روزهای پایانی هفته خصوصا ساعات اولیه شب های تعطیل منازل خود را خالی از سکنه نکنند و حتی الامکان از سیستم های حفاظتی، ایمنی و تاخیری استفاده کنند.
وی همچنین به مالکین و صاحبان منازل مبله در شهر بوشهر هشدار داد ، حق ندارند بدون هماهنگی و کسب مجوز از اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان واحد مسکونی خود را تحت عنوان منازل مبله به منطور کسب درآمد در اختیار متقاضیان قرار دهند چون که در صورت وقوع جرایم امنیتی ، ضدامنیتی و سواخلاقی در اینگونه واحدها صاحبان و مالکین نیز به اتهام معاونت در جرم تحت تعقیب قرار خواهند گرفت.

photo_2016-12-03_23-48-08 photo_2016-12-03_23-48-23 photo_2016-12-03_23-48-52

  1. پلیس بوشهر

    کشف ۶۵۰ کیلوگرم موادمخدر و دستگیری ۴ نفر قاچاقچی در بوشهر
    گروه استان ها- بوشهر- فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: پلیس مبارزه با موادمخدر در دو عملیات ۶۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر را کشف و چهار نفر سوداگر مرگ را دستگیر کرد.
    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار “حیدر عباس زاده” در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: نیروی انتظامی استان بوشهر و پلیس مبارزه موادمخدر در راستای مبارزه و مقابله با پدیده شوم موادمخدر تلاش های بسیار ارزشمندی داشته است، به گونه ای که از ابتدای سال تا این لحظه سه تن و ۵۰۴ کیلوگرم انواع موادمخدر کشفیات آنها بوده است و ۹۳ باند در این ارتباط شناسایی و متلاشی شده است.
    وی بیان کرد: آخرین اقدامات و عملیات هایی که پلیس مبارزه با موادمخدر ظرف چند روز گذشته داشته است، ۶۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل تریاک و حشیش، طی دو عملیات موفق در معابر ورودی استان عاملان آنها را شناسایی و دستگیر کردند و در این ارتباط چهار دستگاه خودرو توقیف و چهار نفر قاچاقچی هم دستگیر شدند.
    سردا عباس زاده تصریح کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر در مرکز استان و شهرستان ها ۷۵۱ طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در راستای جمع آوری خرده فروشان موادمخدر و معتادان را انجام داده اند که نتایج بسیار ارزشمند و خوبی در این ارتباط داشته ایم و نیروی انتظامی با قدرت و برنامه ریزی این طرح ها را در طول سال اجرا خواهد کرد.
    //پایگاه اطلاع رسانی پلبیس بوشهر//

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر