شما اینجا هستید

اخبار » ۳۰۶تن مواد مخدر در استان بوشهر کشف شد
گروه : اخبار

خبربندر- رئیس پلیس مواد مخدر استان بوشهر گفت: در راستای مبارزه با سوداگران مرگ پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر امسال ۳.۶ تن انواع مواد مخدر کشف کرده است

به گزارش خبربندر ، سرهنگ وحید زرین‌‌کلاه صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مبارزه با سوداگران مرگ با قاطعیت ادامه دارد اظهار داشت: تیم‌های توانمند مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر امنیت را از قاچاقچیان برای فعالیت گرفته‌اند بگونه‌ای که تمام فعالیت‌های آن رصد می‌شود و امکان جابجایی  هیچ محموله‌ای از آنان وجود ندارد.

وی از کشف ۱۴۵ کیلوگرم حشیش در عملیات مشترک با استان‌های هم‌جوار خبرداد و تصریح کرد: ۱۴۵کیلو حشیش در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر بوشهر و کهکیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر با بیان اینکه این میزان مواد مخدر در  شهرستان سی‌سخت استان کهکیلویه و بویر احمد کشف شد افزود: شب گذشته پس از بررسی‌های اطلاعاتی، عملیاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر باهمکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر کهکیلویه و بویر احمد و چهارمحل بختیاری، ۱۴۵ کیلوگرم حشیش در دو دستگاه خودرو سمند پس از تعقیب و گریز کشف شد.

زرین‌کلاه با بیان اینکه در این عملیات ۳ قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شد خاطر نشان کرد: تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوشهر سبب شد امسال ۳٫۶ تن انواع مواد مخدر کشف شود که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۶۴ درصدی دارد.

وی از متلاشی شدن ۱۰۲ باند حرفه‌ای تهیه و توزیع مواد مخدر در استان بوشهر خبر داد و افزود: در ۹ ماه امسال ۱۳۱ دستگاه خودرو و ۷۵ موتورسیکلت از قاچاقچیان مواد مخدر در استان بوشهر کشف شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر از اجرای طرح پاکسازی محلات آلوده  خبرداد و گفت: ۸۱۸ طرح کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده و امنیت محور در استان انجام شده است.

زرین‌کلاه با اشاره به کنترل محورهای مواصلاتی استان بوشهر با اکیپ سگ‌های کارآزموده  بیان کرد: انجام عملیات مشترک در استان‌های هرمزگان، کهکیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان که منجر به کشفیات و دستگیری قاچاقچیان حرفه‌ای می‌شود از برنامه‌های امسال است.

وی تاکید کرد: به لطف خداوند منان پلیس مواد مخدر استان بوشهر، ضمن اشرافیت کامل اطلاعاتی، عملیاتی و امنیتی عرصه را بر سوداگران مواد مخدر تنگ کرده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر