شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری همایش فرهنگ یاران پلیس در بوشهر
گروه : اخبار

چند خبر از هفته نیروی انتظامی

همزمان با هفته نیروی انتظامی همایش فرهنگ یاران پلیس در بوشهر برگزار شد

در این مراسم که با حضور سردار عیاس زاده فرماندهی انتظامی استان بوشهر ، سرهنگ بحرینی ریس راهنمایی و رانندگی ،کشکولی رئیس پلیس و تعداد دیگر از فرماندهان نیروی انتظامی و همچنین سپاه و ارتش و همچنین روزنامه نگاران ،اهالی رسانه ، هنرمندان، و همیاران پلیس و دانش آموزان  در سالن شهید باهنر برگزار گردید از فرهنگ یاران و همیاران پلیس استان بوشهر تقدیر گردید .

تقدیر از سروان آبادی مسئول آموزش راهنمایی و رانندگی استان بوشهر

در  جریان  همایش فرهنگ یاران پلیس در بوشهر لوح تقدیر وزارت  آموزش و پرورش  به سروان آبادی مسئول آموزش معاونت راهنمایی و رانندگی  استان بوشهر اهدا گردید . سردار عباس زاده نیز در خصوص از اقدامات موثر و حضور پرززنگ سروان آبادی در رسانه ها و ارائه گزارش های ترافیکی ایشان به مردم قدردانی  نمود.

برگزاری جنگ شادی برای آموزش فرهنگ ترافیکی به دانش آموزان

معاونت راهنمایی و رانندگی بوشهر با همکاری اداره استاندارد،هلال احمر شبکه بهداشت بوشهر وآموزش و پرورش و سازمان بهزیستی در طول هفته نیروی انتظامی  آموزش های ترافیکی خود به دانش آموزان را در قالب ویژه برنامه های شاد برگزار کرد که با استقبال خوبی نیز روبرو گردید.برگزاری کارگاه نقاشی ، پخش فیلم وموسیقی ،و جنگ شادی به همراه آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی با اتومبیل های شارژی تفریحی از جمله این برنامه ها بودند.

طرح تذکر لسانی وظیفه همگانی

معاونت راهنمایی و رانندگی بوشهر با همکاریستاد  امر به معروف و نهی از منکر بوشهر و هلال احمر  طرح تذکر لسانی وظیف همگانی را در سه شهر بوشهر ، برازجان و گناوه به اجرا گذاشت که دراین طرح نیروهای آموزش دیده نکات لازم را به شهروندان آموزش داده و تذکر میدهند

 تقدیر از مدیر مسئول صدای بندر به عنوان فرهنگ یار  پلیس استان

در همایش تقدیر از فرهنگ یاران پلیس در بوشهر سردار عباس زاده  با اهدا لوح تقدیر از مدیر مسئول هفته نامه صدای بندر تقدیر نمود. لازم به ذکر است هفته نامه صدای بندر در خصوص گسترش فرهنگ صحیح ترافیکی در استان با  معاونت راهمایی و رانندگی استان همکاری می کند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر