شما اینجا هستید

اخبار » نمایشگاه عکس «ایران‌زمین» در گناوه برپا می‌شود
گروه : اخبار

خبر بندر: دومین نمایشگاه عکس ایران «ایران‌زمین» به همت کلبه فرهنگ و هنر گناوه دی‌ماه با آثار هنرمندان این شهرستان در گناوه برپا می‌شود.

به گزارش خبر بندر؛ مجید مظفری مسئول کلبه فرهنگ و هنر گناوه و مدیر اجرایی این نمایشگاه در گفتگو با سیرنگ با اعلام این خبر اظهار داشت: در این نمایشگاه ۲۴ قطعه عکس از ۲۴ هنرمند عکاس گناوه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: گزینش تصاویر توسط محمود صادقی از هنرمندان عکاس هم استانی صورت گرفته است و بهترین تصاویر از میان آثار ارائه‌شده برای این رویداد هنری انتخاب شده‌اند.

مسئول کلبه فرهنگ و هنر گناوه افزود: غلامحسین دریانورد، محمود صادقی، مجید مظفری، سید جواد صدری، مجید دشتی زاده، رضا هنرکار، محمد فرخی نیا، سیما گناوه‌ای، سامیه فاروقی، احمد بهمنی، اسماعیل کشتکار، امین رستمی، ایلیا خدری، ایمان یوسف زاده، حسین بهمرد، رها شجاعی، راحیل شرونی، زهرا شعبانی، زینب صادقی، سجاد مهنایی، صادق گناوه‌ای، علیرضا کرم زاده، فرزانه حسن‌پور، میلاد تیرنا از هنرمندان صاحب اثر در این نمایشگاه عکس «ایران‌زمین» هستند.

مظفری این نمایشگاه توسط کلبه فرهنگ و هنر گناوه با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان و آموزش و پروش شهرستان گناوه و همراهی شهرداری و شورای شهر گناوه برپا می‌شود

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر