شما اینجا هستید

اخبار » اجرای نمایش شورایی “چی بپوشم?” در مدارس دخترانه استان
گروه : اخبار

 

خبر بندر: نمایشی شورایی چی بپوشم نوشته و کار محمد مظفری در مدارس دخترانه استان بوشهر به اجرا در خواد آمد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری  نویسنده و کارگردان نمایشی شورایی چی بپوشم در جمع خبرنگاران گفت: نمایش شورایی چی بپوشم؟  که بصورت محیطی و میدانی برگزار می شود، ما حصل همکاری گروه تئاتر ایلیا و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان بوشهر می باشد.

مظفری افزود: نمایش چی بپوشم؟ با موضع حجاب  عفاف تولید شده  وتلاش می کند تا مخاطبان را با مشاارکت خود آنها از تاریخچه و ماهیت حجاب و پوشش در ایران و دیگر کشورهای دنیا اگاه کند.

این هنرمند با بیان اینکه در ذهن دختران و زنان ما سوالات زیادی  در خصوص پوشش، لباس ایرانی  و ویژگی های یک پوشش مناسب وجود داردافزود: این نمایش تلاش می کند تا به کمک خود مخاطبان به این سوالات پاسخی بیابد.

کارگردان نمایش چی بپوشم با اشاره به اینکه این نمایش به صورت میدانی و شورایی اجرا می شود افزود: در اجرای نمایش شورایی تماشاگر نقش موثری  در اجرای نمایش دارد و مخاطبین نمایش به کمک بازیگران نمایش را به پیش ببرند.

این پژوهشگر حوزه تئاتر بیان کرد: اجرای نمایش چی  بپوشم از ۹ بهمن آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ماه در مدارس متوسطه  دخترانه  در شهرهای مختلف استان بوشهر به اجرا درخواهد آمد.

وی تصریح کرد: اجراهای اول نمایش در دبیرستان های دخترانه زینبیه و رازی شهر بوشهر با استقبال دانش آموزان روبرو گردید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر