شما اینجا هستید

اخبار » نمایشگاه عکس کودک از نگاه کودک در خورموج برگزار شد
گروه : اخبار

نمایشگاه عکس کودک از نگاه کودک در خورموج برگزار شد 

به گزارش خبرنگار صدای بندراز دشتی، نمایشگاه عکس کودک از نگاه کودک در نگارخانه فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج برگزار شد.

در آیین گشایش این نمایشگاه معاون فرماندری دشتی اظهار داشت: عکس زبان بی‌صدای همه ملت‌هاست که گاهی یک فرد بدون هیچ کلامی به واسطه عکس فریاد می‌زند.

حسین باغداری افزود: نمایشگاه عکس که توسط کودکان خردسال در معرض دید است در ابتدا نشان از خلاقیت و استعداد خود کودکان و در ثانی حمایت و تشویق والدین هنرمندشان است.

وی ادامه داد: والدین این کودکان نیز از هنرمندان خوش‌نام و پرتلاشی هستند که سال‌هاست برای شهرستان دشتی به عنوان نگین فرهنگی جنوب تلاش می‌کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دشتی نیز گفت: این نمایشگاه هرچند کودکانه اما پر از معناست و مهم‌تر اینکه از ویژگی مهم عناصر هنری و بصری برخوردار است.

اردشیر محمودی‌فرد اضافه کرد: این نمایشگاه برای نخستین‌بار در سطح استان برگزار می‌شود و سه کودک عکاس در آینده حرف‌های بسیاری در عرصه هنر عکس خواهند زد.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج نیز یادآور شد: نمایشگاه عکس کودک از نگاه کودک در وهله اول حاصل تلاش مشفقانه مربی آن‌ها سید کریم موسوی است که با قلبش دانش عکاسی را به هنرجویان نوجوانش انتقال داده است.

حمید زارعی افزود: انجمن عکس و فیلم در مدت زمان کوتاهی که از فعالیتش می‌گذرد بازدهی بسیار بالایی داشته و چنانچه امکانات مناسبی در اختیار این انجمن قرار بگیرد شاهد رشد سریع هنرآموزان و کسب موفقیت‌های مهم در عرصه ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

در این نمایشگاه آثار سه هنرمند عکاس خردسال به‌ نام‌های سید اهورا موسوی، مسیحا شاکری مطلق و فاطمه‌زهرا قاسمی به مدت ۱۰ روز در نگارخانه فرهنگسرای شهید شهریاری در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر