شما اینجا هستید

اخبار » ۵۱۰باشگاه کتاب در خورموج و بوشهر راه‌اندازی شد
گروه : اخبار

حمیده ماحوزیخبربندر- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: ۵۱۰ باشگاه کتاب در خورموج و بوشهر راه‌اندازی شد.

به گزارش خبربندر، حمیده ماحوزی ظهر شنبه در نشست نمایندگان سازمان‌های فعال در انعقاد تفاهم‌نامه بوشهر به‌عنوان پایتخت کتاب ایران اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته، بوشهر به عنوان پایتخت کتاب ایران معرفی شد که افتخاری برای تمام مردم استان است.

وی با اشاره به اینکه این موفقیت با همکاری و تلاش همگانی محقق شده است، ادامه داد: ۳۳ شهر کاندیدای این عنوان بودند که بوشهر، کنگان، برازجان و شبانکاره از شهرهای استان بوشهر در لیست ۲۰ کاندیدای نهایی قرار گرفتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر همچنین با اشاره به اینکه هزار روستا نیز کاندیدا انتخاب به عنوان روستاهای دوست‌دار کتاب بودند، افزود: روستای درازی شهرستان دشتی در بین ۱۰ روستا برتر انتخاب شد.

وی به اجرای طرح‌ها و برنامه‌های پایتخت کتاب در بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: در صورتی که در مدت تعیین شده طرح‌های مورد نظر اجرایی نشود امتیاز پایتخت کتاب از بوشهر سلب می‌شود.

ماحوزی با اشاره به اینکه بوشهر در سال ۹۳ عنوان سوم و در سال ۹۴ عنوان دوم در رده‌بندی پایتخت کتاب را کسب کرده بود، افزود: در استان بوشهر ۵۱۰ باشگاه کتاب‌خوانی در شهرهای بوشهر و خورموج راه‌اندازی شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر