شما اینجا هستید

اخبار » قهرمانان ورزشی استان بوشهر جذب وزارت ورزش و جوانان می‌‌شوند
گروه : اخبار

بهروزیان‌فر

خبربندر- مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: قهرمانان ورزشی استان بوشهر در صورت تمایل و دارا بودن شرائط احراز به استخدام وزارت ورزش و جوانان در می‌آیند.

به گزارش خبربندر، آیین تقدیر از قهرمان پارالمپیک استان بوشهر  بعدازظهر امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر برگزارشد.

در این آیین رئیس هیئت جانبازان و معلولان و مدال آوران پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ، سجاد نیک پرست دارنده نشان نقره پرتاب نیزه پارالمپیک و ورزشکاران فوتبال هفت نفره بابک و حسن صفری، مهدی جمالی ، حسین تیزبر و اردشیر ماهینی که نائب قهرمان پارالمپیک شدند مورد تجلیل  قرار گرفتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان در این آیین با بیان اینکه قهرمانان پارالمپیک افتخار ایران اسلامی هستند اظهار داشت: تلاش شما قهرمانان در پارالمپیک ریو از کسی پوشیده نیست و ورزشکارانی که مایه عزت و افتخار  جامعه هستند، همواره  مورد حمایت  قرار می‌گیرند.

احمد بهروزیان‌فرد با تاکید بر حمایت و تشویق مدال‌آوران و افتخار آفرینان افزود: با تلاش‌های که انجام شد مبالغی از اعتبارات  اداره کل ورزش و جوانان استان  برای تشویق مدال‌آوران در  مسابقات پارالمپیک اختصاص یافت.

وی از جذب قهرمانان و مدال‌آوران در عرصه‌های ملی و بین‌المللی خبرداد و گفت:قهرمانان ورزشی استان بوشهر در صورت تمایل و  دارا بودن شرائط احراز به استخدام  وزارت ورزش و جوانان در می‌آیند.

در این مراسم قهرمانان پارالمپیکی استان بوشهر، رئیس هیئت جانبازان و معلولان  و ورزشکاران مدال آور پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو ، سجاد نیک‌پرست، حسین تیزبر، بابک صفری، حسن صفری، مهدی جمالی، و  اردشیر ماهینی از اعضای تیم ملی فوتبال ۷ نفره که موفق به کسب مدال نقره در مسابقات پارالمپیک شدند مورد تجلیل قرار گرفتند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر