شما اینجا هستید

سرخط خبرها » ۷شهید گمنام دفاع مقدس وارد شهرستان عسلویه شدند
گروه : سرخط خبرها

تشییع شهدای گمنام در اراک

خبربندر- پیکر مطهر ۷ شهید گمنام دوران دفاع مقدس با استقبال پرشور خانواده معظم شهدا، مردم شهید پرور شیعه و سنی شهرستان عسلویه، ائمه جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی از طریق فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس وارد عسلویه شد.

به گزارشخبربندر، پیکر پاک و مطهر ۷ شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس بعدازظهر امروز  وارد فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس عسلویه شد و مورد استقبال مردم شهید پرور این شهرستان قرار گرفتند.

خانواده معظم شهداء، ائمه جمعه و جماعات و مسئولان شهرستان‌های دیر، کنگان، عسلویه و جم و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در بدو ورود به شهدای گمنام ادای احترام کردند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر  در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در عسلویه با بیان اینکه پیکر مطهر این شهداء در شهرستان‌های دیر، جم و عسلویه دفن می‌شود تصریح کرد: پیکر این شهدا پس از تشییع در مناطق مختلف، همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در شهر بردستان از توابع شهرستان دیر، جم و منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه به خاک سپرده می‌شوند.

احمد موحد با بیان اینکه پیکر سه شهید در شهر بردستان دیر خاکسپاری می‌شود گفت: مردم شهر جم نیز میزبان دو شهید گمنام خواهند بود و پیکر دو شهید نیز در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه در نایبند به خاک سپرده  می‌شود.

وی با بیان اینکه سن این شهدا بین ۱۸ سال تا ۲۶ سال است  خاطر نشان کرد: این شهداء در عملیات‌های کربلای ۵ ، بیت المقدس، کربلای ۴ ، بدر و رمضان به شهادت رسیده‌اند.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر  با بیان اینکه دو شهید گمنام فردا در منطقه چهارم نیروی دریایی سپاه پاسداران دفن می‌شوند افزود: این دو شهید که در  عملیات کربلای ۵ در شلمچه و محرم در منطقه شرانی به شهادت رسیده‌اند روز چهارشنبه ۱۱ اسفند تشییع و دفن می‌شود.

موحد با اشاره به تدفین سه شهید گمنام در شهر بردستان افزود: ۳ شهید گمنام که در عملیات رمضان، بیت‌المقدس و ام‌‌الرصاص به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان روز پنج‌شنبه ۱۲ اسفند در شهر بردستان دیر  بر روی دستان مردم قدرشناس این شهر تشییع و دفن می‌شود.

وی از تشییع پیکر پاک ۲ شهید گمنام در شهر جم خبرداد و تصریح کرد: پیکر پاک و مطهر ۲ شهید در شهرجم روز  پنجشنبه ۱۲ اسفند  بر روی دستان مردم شهید پرور جم تشییع و دفن می‌شود.

نماینده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در استان بوشهر بیان کرد: این شهدای والامقام به درخواست مردم شهیدپرور مناطق یاد شده همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) تشییع و تدفین می‌شوند.

موحد با بیان اینکه با تشییع و دفن این ۷ شهید تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این استان به ۱۲۴ شهید گمنام می‌رسد افزود:  ۱۱ شهید در گلزار شهدا و ۱۱۳ شهید نیز در خارج از گلزار شهدا در ۴۴ نقطه دفن شده‌اند.

منبع:خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر