شما اینجا هستید

اخبار » استقبال از برگزاری فستیوال حجم های ماسه ای و بازی های بومی و محلی در گناوه
گروه : اخبار

 

خبر بندر: برگزاری فستیوال حجم های  ماسه ای و بازی های بومی محلی در ساحل بندر گناوه با استقبال پرشور شهروندان گناوه ای به همت موسسه نیمدری سبز برگزار شد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری مدیرعامل موسسه فرهنگی وهنری  نیمدری سبز در جمع خبرنگاران گفت: در قالب طرح نشاط اجتماعی  سومین فستیوال حجم های ماسه ای با حضور ۲۵ هنرمند در ساحل شهر گناوه  برگزار گردید. که آثار خلق شده این هنرمندان در معرض دید بیش ۳۰۰۰ هزار نفر از شهروندان گناوه ای قرار  گرفت.

وی افزود: هنرمندان آثار حجمی خود را با موضوعات آزاد خلق کرده بودند که حادثه معدن گلستان، انتخابات و نشاط اجتماعی از جمله موضوعات آثار خلق شده بود و در پایان نیز به هفت اثر برتر هدایایی اهدا گردید.

محمد مظفری همچنین از استقبال خوب مردم از برگزاری اولین جشنواره بازی های بومی و محلی که همزمان با فستیول حجم های ماسه ای برگزار شده بود خبر داد و گفت: در این جشنواره بازی های وسطو، زو،هفت سنگ و چند بازی محلی دیگرتوسط دختران نوجوان روستای عباسی گناوه انجام شد.

وی همچنین از برگزاری مسابقه طناب کشی  بین محلات گناوه خبر داد و افزود تیم های محلات نوروزآباد وکوی شهید مطهری به فینال راه یافتند که تیم نوروزآباد مقام اول طناب کشی را کسب کرد.

مدیر موسسه نیمدری سبز در پایان با تشکر از اداره ورزش و جوانان و اداره ارشاد گناوه، گروه هنری ایلیا ؛ هفته نامه صدای بندر  وپایگاه اطلاع رسانی خبر بندر بخاطر همراهی  در برگزاری این دو جشنواره افزود: طرح نشاط اجتماعی که از سوی دفتر اموراجتماعی استانداری بوشهر در سال جدید کلید خورده در صورتی که با حمایت مادی و معنوی  همراه شود می تواند در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد روحیه نشاط و سرزندگی در جامعه موثر باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر