شما اینجا هستید

اخبار » ۸۸ میلیارد برای بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اختصاص یافت
گروه : اخبار

عوض‌پور

خبربندر- رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر گفت: ۸۸ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اختصاص یافت که در مرحله نخست ۴۰ میلیارد ریال نقدینگی آن تامین شده است.

به گزارش خبربندر، رضا عوض‌پور ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی استان بوشهر با اشاره به تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام اظهار داشت: تخصیص اعتبارات عمرانی استان بوشهر با اولویت تکمیل طرح‌های نیمه تمام است.

وی، اجرای طرح‌های تامین آب، آبخیزداری، گردشگری و بهداشت و درمان در اولویت برنامه‌ها در توزیع اعتبارات دانست و افزود: اعتبارات تملک‌دارایی و سرمایه‌ای استان بوشهر  نسبت به سال گذشته از افزایش قابل توجهی برخوردار است که از محل اعتبارات استانی و ۳ درصد درآمد نفت و گاز تامین شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از اختصاص اعتبارات لازم برای بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان  خبر داد و گفت: تامین اعتبار این پروژه از مصوبات سفر سال گذشته رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان بوشهر بود.

عوض‌پور بیان کرد:با پیگیری‌های مؤثر استاندار بوشهر و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ۸۸ میلیارد ریال اعتبار برای بازسازی بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان اختصاص یافت.

وی با اشاره به ابلاغ مرحله نخست این اعتبار گفت: در مرحله نخست از تخصیص ۸۸ میلیارد ریالی اعتبار  یاد شده،  ۴۰ میلیارد ریال از نقدینگی آن ابلاغ و تامین شده است.

منبع:خبرگزاری تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر