شما اینجا هستید

اخبار » کلیه متقاضیان تسهیلات ازدواج در بانک سپه استان بوشهر تعیین تکلیف شدند
گروه : اخبار

خبر بندر :سرپرست و معاون اداری مالی مدیریت شعب بانک سپه استان بوشهر گفت: کلیه متقاضیان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج استان بوشهر، ظرف ۴۸ ساعت تعیین تکلیف و برای دریافت وام خود به شعب این بانک در سراسر استان معرفی شدند.

به گزارش خبر بندر به نقل از روابط عمومی بانک سپه: امیر کشتکار ضمن اعلام خبر فوق افزود: برای تسریع و تسهیل عملیاتی شدن طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج، کلیه متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را در اوایل مرداد ماه سال جاری به شعب استان بوشهر معرفی کردیم که ۷۵ درصد از آنها تعیین تکلیف و وام افراد دارای پرونده بدون نقص پرداخت شد.

وی از ۲۵ درصد متقاضیان ثبت نام کننده در سامانه تسهیلات قرض الحسنه در استان بوشهر که بانک سپه را انتخاب کرده ولی به شعبه تعیین شده مراجعه نکرده اند درخواست کرد هر چه سریعتر نسبت به تکمیل پرونده خود در شعب این بانک اقدام کنند.

کشتکار ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در شعب استان بوشهر، تصریح کرد: به منظور اجرای به موقع طرح ضربتی وام ازدواج , از طریق پیامک به زوج های جوان اطلاع رسانی شده تا هر چه سریع تر نسبت به تکمیل اطلاعات و مدارک خود نزد شعب این بانک اقدام کنند و در صورت مراجعه متقاضیان و تکمیل پرونده های ناقص، ظرف هفته جاری ۲۵ درصد باقی مانده هم تعیین تکلیف خواهند شد.

وی ضمن تاکید بر همراهی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت و تعامل با دستگاه های اجرایی در استان های مختلف، یادآور شد: بانک سپه در استان بوشهر برای کمک به ازدواج جوانان سال گذشته ۵۹۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به شعب معرفی که ۵۳۲ فقره وام خود را دریافت و ۶۲ فقره نیز به دلایل مختلف اعلام انصراف کردند.

سرپرست و معاون اداری مالی شعب بانک سپه استان بوشهر یادآور شد: بانک سپه در سراسر کشور با اختصاص بیش از ۶ هزار میلیارد از منابع بانک در طرح ضربتی وام ازدواج شرکت کرده وبا بسیج تمام امکانات خود و تشکیل کمیسیون اعتباری ویژه در استانها , مسئولان و مدیران بانک بصورت روزانه بر پرداخت وام ازدواج به زوج های جوان نظارت دقیق دارند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر