شما اینجا هستید

اخبار » تقدیر استاندار بوشهر از دانش اموزان نخبه شهرستان گناوه
گروه : اخبار

خبر بندر؛ همایش جوانه های امید وتجلیل از هشتاد و دو دانش آموزان پسر و دختر ممتاز متوسطه شهرستان و مناطق استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش خبر بندر: آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه متوسطه شهرستان گناوه و بخش ریگ به همت استانداری، فرمانداری و آموزش و پرورش گناوه با حضور گراوند معاون امنیتی سیاسی استاندار، ناصر کرمی مدیر کل آموزش و پرورش، پاک نژاد فرماندار، اسکندر احمدی رییس آموزش و پرورش گناوه، سعید بهمرد رییس آموزش و پرورش ریگ، جمعی از مسئولین و بخشداران، دانش آموزان نخبه و اولیای آنها در سالن خلیج فارس گناوه انجام گرفت.

در تجلیل از ۸۲ دانش آموز نخبه شهرستان از ۶۷ دانش آموز گناوه ای و ۱۵ دانش آموز از بندر ریگ تقدیر شد.

معاون سیاسی استاندار در این همایش گفت: اگر دانشگاه و دانش آموز خوب و با کیفیت می خواهیم باید یک آموزش و پرورش خوب و با کیفیت داشته باشیم.

گراوند افزود: تجلیل از نخبه ها و دانش آموزان ممتاز می تواند الگو و تشویقی باشد برای سایر دانش آموزان که خود را هم سطح نخبه ها قرار دهند.

وی در پایان افزود: آموزش و پرورش باید به عنوان محور توسعه دیده شود و همه ما باید خود را متعلق به آموزش و پرورش و آموزش و پرورش را متعلق به خود بدانیم تا بتوانیم به موفقیت برسیم و شاهد پیشرفت این نخبگان باشیم.

در این مراسم پاک نژاد فرماندار گناوه گفت: نگاه ما به آموزش و پرورش بصورت ویژه می باشد و به همین دلیل نباید دغدغه ای از این بابت وجود داشته باشد.

فرماندار گناوه افزود: ۸ میلیارد تومان بودجه شهرستان را به آموزش و پرورش اختصاص داده ایم تا نشان دهیم که توجه خاصی به آن داریم.

وی اضافه کرد: بحث کمبود فضای آموزشی را در شهرستان داریم چرا که بعضی مدارس ما هنوز بصورت دو شیفت اداره می شوند.

پاک نژاد یادآور شد: در بخش ورزشی چمن های مصنوعی دکتر حسابی، شهید باهنر و چمن طبیعی شهدای دانش آموز در کنار چند سالن چند منظوره وجود دارد و امسال به فکر تکمیل استخر دانش آموزی هستیم.

مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: سال گذشته رتبه ۲۲ کنکور را در سطح کشور دارا بودیم ولی با توجه برگزاری کلاس های تقویتی برای کنکور در حال حاضر رتبه ۱۸ را در سطح کشور داریم.

ناصر کرمی افزود: پیشنهاد من به مسیولین و مردم این است که اسامی این دانش آموزان را ثبت و از آنها حمایت و عملکرد آنها را رصد کنند تا موفقیت آنها در سال های آینده نیز تداوم داشته باشند و شاهد موفقیت و پیشرفت آنها در سطح بین المللی باشیم.

گزارش و عکس: اسماعیل کشتکار

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر