شما اینجا هستید

اخبار » ۲ میلیارد ریال در طرح جمع آوری صدقات کمیته امدادگناوه جمع آوری شد
گروه : اخبار

خبرگزاری بندر : مدیر کمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه گفت: در ۶ ماه نخست امسال ۲ میلیارد و ۴۰ میلیون ریال از کمک های مردمی در صندوق صدقات این نهاد در سطح این شهرستان جمع آوری شد.

مراد شمس الدینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبر بندرافزود: طرح جمع آوری صدقات به منظور یاری رساندن به اقشار محروم جامعه و عمل به توصیه های دین مبین اسلام در سطح این شهرستان اجرا شده است.
وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۱۰هزار و ۵۰۰ صندوق کوچک، ۲۵۰ صندوق بزرگ و ۲۴۱ صندوق متوسط در سطح شهرستان گناوه وجود دارد که صدقات موجود در آنها پس از جمع آوری برای حل مشکلات معیشتی، درمانی، فرهنگی و تحصیلی مددجویان هزینه می شود.
شمس الدینی افزود: حل مشکلات عمرانی در قالب مسکن، کمک به ازدواج جامعه هدف و پرداخت وام های قرض الحسنه از محل جمع آوری صدقات استفاده می شود.
مدیرکمیته امدادامام خمینی (ره) گناوه اظهارکرد: ۱۱۱خانوار تحت حمایت این نهاد نیز از انشعابات رایگان آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی بهر‌ه‌مند شدند.
وی گفت: بر اساس قانون مصوب مجلس شورای اسلامی، مددجویان کمیته امداد از پرداخت هزینه‌‌های انشعابی آب، برق، گاز و پروانه ساختمانی معاف شدند.

منبع ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر