شما اینجا هستید

اخبار » استان بوشهر رتبه اول کشور را در حوزه راهسازی دارد
گروه : اخبار

خبر بندر:  مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر به توسعه زیرساخت‌های راه و جاده در نقاط مختلف استان اشاره کرد و گفت: استان بوشهر رتبه اول کشور را در حوزه راهسازی دارد.

به گزارش خبر بندر: فرزاد رستمی  در بازدید از پروژه راه سرچشمه شهرستان جم بیان داشت: استان بوشهر در بحث راهسازی در کشور رتبه اول را دارد و تنها یک روستای بالای ۵۰ خانوار و دو روستای بالای ۲۰ خانوار فاقد راه آسفالته در استان وجود دارد.

رستمی خاطرنشان کرد: روستای سرچشمه در شهرستان جم، تنها روستای بالای ۵۰ خانوار استان است که راه آسفالته ندارد و تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم تا این روستا از راه مناسب برخوردار شود.

وی تصریح کرد: راه سرچشمه ۱۷ کیلومتر است که ۱۱ کیلومتر آن، خاک برداری شده است و ۹۰ درصد ابنیه و پل های مسیر هم احداث شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر با ببان اینکه در فاز اول، طبق برنامه تا پایان سال ۴ کیلومتر از مسیر آسفالت می شود، گفت: در سال جاری، یک میلیارد تومان اعتبار از شهرستان اختصاص داده شده و ۲ میلیارد تومان هم از اعتبارات ملی استفاده می کنیم که بخشی از این اعتبار، مطالبات پیمانکار است.

رستمی تاکید کرد: با وجود بدهی به پیمانکار، اما ۷ میلیارد تومان تعهد جدید در این پروژه ایجاد شده تا پروژه با سرعت بیشتری انجام شود.

این مسئول اظهار داشت: برای تکمیل این پروژه که مسیر ارتباطی دو شهرستان است نیاز است با نگاه استانی به پروژه توجه شود.

وی خاطر نشان کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه به تزریق اعتبار بیشتر نیاز است و لازم است تمام ظرفیت پیمانکار هم در راستای تکمیل پروژه به کار گرفته شود.

  1. روابط عمومی دادگستری کل استان بوشهر

    بسمه تعالی

    اطلاعیه
    تمدید مهلت ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶
    با توجه به تمدید مهلت ثبت نام آزمون تصدی منصب قضا سال ۱۳۹۶، ثبت نام از روز یکشنبه مورخ ۲۱/۰۸/۹۶ شروع شده و تا پایان روز پنج شنبه مورخ ۲۵/۰۸/۹۶ به اتمام می رسد .
    جاماندگان از ثبت نام می توانند در سایت سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjesh.org در مهلت مقرر مراجعه نمایند .

    روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان بوشهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر