شما اینجا هستید

ویژه » برپایی موکب بندرریگی ها درمسیر زائرین حرم رضوی
گروه : ویژه

صدای بندر: در آستانه فرارسیدن سالروز شهادت امام رضا(ع) تعدادی از عاشقان امام رضا(ع) از اهالی بندرریگ در حومه مشهد و برای پذیرایی از زوار پیاده حرم رضوی موکب بپا کردند.

به گزارش صدای بندر: اسماعیل سراجی یکی از مسولین موکب طریق رضا(ع) در گفتگو با صدای بندردر خصوص برپایی این موکب در مشهد گفت:موکب طریق الرضا یک روز بعد از اربعین  حسینی درورودی شهر مشهدبرپا شده و تا ۲۸ صفر ادامه خواهد داشت.

وی افزود: این چندمین سالی است که به اتفاق اهالی بندرریگ این موکب را برپا می کنیم  ودر مجموع ۳۳ نفر زن و مرد در این موکب خدمات رسانی به زائران حرم رضوی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه مکان موکب در ملک آباد در ۴۰ کیلومتری مشهد است که مسیر زوار پیاده حرم امام رضا می باشد افزود در این موکب خدماتی مثل صبحانه میان وعده و شام است. انواع ساندویچ فلافل تخم مرغ انواع نوشیدنی های گرم چای قهوه کافی میکس، شیر ، نخود و لوبیا و عدسی و لبو و شلغم بخاطر سرمای هوا- میوه و کستر- ارده و خرما قسبک و گرده- حلوا و نون محلی. در طول روز به زائرین امام رضا تقدیم می شود

وی همچنین برگزاری مراسم سنج و دمام را از دیگر برنامه های فرهنگی این موکب دانست و گفت: روزانه بیش از ۱۴-۱۵ هزار نفر ( زائر ) از این مسیر تردد میکنند که از آنها پذیرایی بعمل می آید.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر