شما اینجا هستید

اخبار » ۲۰ روستای هدف گردشگری در استان بوشهر شناسایی شد
گروه : اخبار

خبر بندر:  مدیرکل روستایی و امور شوراهای استانداری بوشهر گفت: با توجه به قابلیتها و ظرفیت روستایی موجود، در زمان حاضر ۲۰ روستای هدف گردشگری در این استان شناسایی شده است.

به گزارش خبر بندر؛ روابط عمومی استانداری بوشهر بعد از ظهر دوشنبه به نقل از بهرام نکیسا در نشست هم‌اندیشی دهیاران روستاهای هدف گردشگری کشورافزود: سواحل و منابع طبیعی از جمله زیرساخت‌های گردشگری در روستاهای استان بوشهر است که در این راستا کارگاه‌های مختلف آموزشی برای دهیاران برپا شده است.
نکیسا اضافه کرد: اجرای طرح‌‌های گردشگری روستایی نه تنها سبب رونق اقتصادی و اجتماعی می‌شود بلکه زمینه اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی، بهبود معیشت روستائیان و جلوگیری از مهاجرت آنان به شهرها را نیز فراهم می‌کند.
وی افزود: با توجه به ظرفیت جاذبه‌های توریستی روستاهای استان بوشهر، زیرساخت‌های این قابلیت‌ها در روستاهای استان توسعه می‌یابد.
نکیسا با تاکید بر مشارکت دهیاران در توسعه زیرساخت‌های گردشگری افزود: از آنجائی که مشاغل فراوانی درعرصه صنعت توریسم نهفته، شایسته است شوراهای اسلامی و دهیاران به زیرساخت‌های گردشگری روستاها توجه جدی کنند.
وی یادآور شد: استان بوشهر در حوزه گردشگری روستایی از ظرفیت‌های مهمی برخوردار است که این قابلیت‌ها شناسایی و تدوین شده است.
نکیسا با اشاره به همایش دهیاران روستاهای هدف گردشگری در استان بوشهر گفت: این همایش با هدف ترویج صنعت توریسم و بهره‌مندی از تجربه دهیاران مناطق مختلف کشور برای توسعه زیرساخت‌ روستاهای هدف گردشگری به مدت ۲ روز در استان بوشهر برپاست.منبع: ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر