شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری کارگاه بازیگری تئاتر و سینما در بندر گناوه
گروه : اخبار

 

کارگاه  بازیگری تئاتر و سینما با حضور سیروس همتی بازیگر برجسته تئاتر و سینمای ایران در بندر گناوه برگزار شد.

محمد مظفری مدیر آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا در جمع خبرنگاران گفت: به همت آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا و با همکاری انجمن هنرهای نمایشی و سازمان بسیج هنرمندان استان بوشهر کارگاه یک روزه  بازیگری در تئاتر و سینما با تدریس سیروس همتی بازیگر مطرح سینما، تلویزیون و تئاتر کشور در شهر گناوه برگزار گردید.

مظفری افزود: در این کارگاه یک روزه تعداد که تعداد ۲۵ نفر از علاقمندان تئاتر در آن حضور داشتند، فراگیران نکات مهمی را از نقش بدن، بیان، ریتم، تنفس در اجرای نقش در سینما و تئاتر فرا گرفتند.

وی گفت: فراگیران این دوره پیش از این طی یک دوره دو ماهه مرحله مقدماتی را زیر نظر سه تن از اساتید تئاتر استان بوشهر در آموزشگاه آزاد هنرهای نمایشی ایلیا گذرانده بودند.

مدیر آموزشگاه ایلیا با بیان اینکه حضور هنرمند مطرح سینما جناب آقای سیروس همتی فرصت مناسبی برای جوانان و علاقمندان حوزه تئاتر استان  برای آشنایی با جدید ترین متدهای بازیگری در تئاتر و سینما را فراهم آورد افزود: دراین کارگاه  آموزشی  هنرمندان تئاتر شهرهای دیلم و گناوه حضورداشتند.

وی از انجمن  هنرهای مایشی استان بوشهر و سازمان بسیج هنرمندان استان بخاطر کمک به برگزاری این کارگاه آموزشی تقدیر و تشکر نمود.

جهانشیر یاراحمدی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر نیز درحاشیه این کارگاه گفت:آموزش به عنوان رکن اصلی  در حوزه نمایش نقش مهمی در توسعه تئاتر هر منطقه ای ایفا می کند.

وی با بیان اینکه  آموزشگاه های آزاد هنرهای نمایشی می توانند در حوزه توانمند سازی هنرمندان حوزه نمایش نقش مهمی را ایفا کنند افزود: در سالهای اخیر وبا افزایش تعداد آموزشگاه تئاتر این روند رشد خوبی داشته است.

یاراحمدی با تشکر از حضور سیروس همتی در بوشهر افزود: حضور مربیان و اساتید با تجربه در آموزشگاه های استان می تواند کمک بسیار خوبی به توسعه تئاتر استان  کند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر