شما اینجا هستید

اخبار » شرایط توسعه بخش کشاورزی در شمال استان بوشهر فراهم می‌شود
گروه : اخبار

شناسهٔ خبر: ۴۱۸۹۸۵۷ –
بوشهر – استاندار بوشهر با اشاره به تامین اعتبارات لازم برای شروع عملیات اجرایی طرح سد دره امیری دیلم، گفت: شرایط توسعه بخش کشاورزی در شمال استان بوشهر فراهم می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم گراوند عصر سه‌شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در شهرستان دیلم اظهار داشت: همه مسئولان باید برای رفع مشکلات واحدهای تولیدی و فعالیت کامل این واحدها همکاری مناسبی داشته باشند.

وی استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی را یکی از مهمترین برنامه‌های توسعه عنوان کرد و ادامه داد: حمایت ویژه‌ای از سرمایه‌گذاری در استان بوشهر خواهیم داشت و تلاش می‌شود در روند سرمایه‌گذاری تسهیل شود.

استاندار بوشهر بر همکاری، حمایت و پشتیبانی از سرمایه‌گذاران تاکید کرد و افزود: همه مسئولان باید در زمینه صدور مجوزها و همچنین همکاری در فعال‌سازی برنامه‌های اقتصادی سرمایه گذاران همکاری مناسب را داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه برای گشایش در کارهای مردم و رفع موانع پیش روی توسعه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد، خاطرنشان کرد: باید برای توسعه و ایجاد اشتغال و افزایش امید در سطح جامعه تلاش ویژه داشته باشیم.

گراوند اضافه کرد: شهرستان دیلم دارای ظرفیت‌های خوبی است که یکی از این ظرفیت‌ها مربوط به بخش کشاورزی است و با کمک وزارت نفت اعتبارات لازم برای شروع عملیات اجرایی طرح سد دره امیری تامین خواهد شد.

وی بیان کرد: منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان دیلم نقش مهمی در توسعه اشتغال و رونق تولید خواهد داشت که پیگیری‌های مستمری برای رفع مشکلات این منطقه داشته‌ایم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر