شما اینجا هستید

اخبار » ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر افزایش می‌یابد

 

خبر بندر: کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: ناپایداری‌های جوی در استان بوشهر افزایش می‌یابد.

به گزارش خبر بندر؛پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان‌دهنده افزایش ناپایداری‌های جوی طی امروز و روزهای آینده در سطح استان بوشهر است.

وی افزود: پیش‌بینی می‌شود ضمن افزایش ابر در نقاط شمالی و مرکزی استان، از ظهر روز شنبه تا پایان هفته آینده نیز به سبب وزش باد شدید شمال غربی، سراسر خلیج فارس به تناوب مواج و طوفانی خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر با بیان اینکه توصیه می‌شود از ترددهای دریایی غیر ضرورری اجتناب شود، افزود: طی این مدت ایجاد گرد و خاک و کاهش دید نیز پیش بینی می شود.

وی خاطرنشان کرد: برای ۲۴ ساعت آینده آسمان استان قسمتی تا نیمه ابری در برخی نقاط شمالی و مرکزی استان همراه با افزایش ابر، افزایش باد و احتمال بارش خفیف باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت باد جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و از اواخر امشب شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ کیلومتر در ساعت و از عصر فردا با سرعت ۱۶ تا ۴۸ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: در این مدت ارتفاع موج نیز بین ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر گاهی در قسمت‌های شمالی و مرکزی ۱۲۰ سانتیمتر خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر