شما اینجا هستید

اخبار » جزئیات تصادف بازیکن جوان تیم فوتبال استقلال

  خبر بندر:بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران بر اثر تصادف رانندگی به شدت آسیب دید و هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان است.

به گزارش خبر بندر؛مهدی قائدی هافبک جوان استقلال تهران که برای کارهای مربوط به دانشگاهش به بوشهر آمده است شب گذشته در حادثه رانندگی مصدوم و روانه بیمارستان خلیج فارس شد.

او به همراه برخی دوستانش سوار بر ماشین در حال برگشت از تماشای مسابقات فوتبال ساحلی بود که خودرو آنها در اتوبان امام علی بوشهر واژگون می شود.

در سانحه واژگونی خودرو، به غیر از مهدی قائدی سه نفر دیگر هم در ماشین بوده اند. دو نفر جراحات سطحی داشتند که بعد از مداوای سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند. یک نفر در آی سی یو است و مهدی قائدی هم به علت خونریزی داخلی به اتاق عمل رفته و بعد از انجام عمل ، در آی سی یو بستری شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر  اظهار داشت: ساعت یک و ۳۰ دقیقه بامداد امروز بر اثر حادثه رانندگی برای یک خودرو در بوشهر، پنج نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم شدند.

سرهنگ قدرت الله کشکولی با اشاره به اینکه مهدی قائدی  بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران نیز از سرنشینان این خودرو بوده است، خاطرنشان کرد: سرعت بالای خودرو عامل بروز این حادثه بوده است.

وی با اشاره به اینکه سه نفر از مصدومان این حادثه به صورت سرپایی درمان شدند، اضافه کرد: دو نفر برای انجام درمان در بیمارستان بستری هستند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: مهدی قائدی هم‌اکنون در بخش آی‌سی‌یو بیمارستان خلیج فارس بوشهر تحت درمان است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر