شما اینجا هستید

اخبار » توانمندی هنرمندان ۱۸ استان در نمایشگاه صنایع بوشهر ارائه شد

معاون صنایع دستی استان بوشهر گفت: در هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی توانمندی هنرمندان و صنعت‌گران ۱۸ استان در مجموعه تاریخی و فرهنگی سعادت بوشهر ارائه شد.

گبه4

به گزارش خبر بندر؛ ارغوان مهدی‌زاده امشب در آیین گشایش  نمایشگاه سراسری صنایع دستیدر مجموعه تاریخی و فرهنگی سعادت بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در عرصه تولید و صادرات محصولات صنایع دستی از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: محصولات صنایع دستی استان بوشهر در بازارهای داخلی و بین‌المللی از جمله اروپا و آسیا ارائه می‌شود.

وی، گلیم، گبه، صنایع محصولات دریایی، عبا، محصولات حصیری و دیگر محصولات را از جمله تولیدات استان بوشهر دانست و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده تولیدات محصولات صنایع دستی استان بوشعر  با ارائه آموزش‌های لازم و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران توسعه یافته است.

مهدی‌زاده با بیان اینکه نمایشگاه سراسری صنایع دستی در راستای شعاراقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال راه‌اندازی شده است خاطر نشان کرد: این نمایشگاه که توانمندی هنرمندان ۱۸ استان در آن عرضه شده با هدف ایجاد اشتغال پایدار و آشنایی مردم با صنایع دستی مناطق مختلف کشور برپا شده است.

معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر  بیان کرد: در این نمایشگاه هنرمندان استان‌های خراسان جنوبی، هرمزگان، آذربایجان شرقی، اصفهان، فارس، کردستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری، گلستان، قزوین، زنجان، همدان، کرمانشاه، خراسان رضوی، خراسان شمالی، مازندران، سیستان و بلوچستان و بوشهر محصولات خود را عرضه کرده‌اند.

وی تصریح کرد: هر یک از استانهای مختلف شرکت کننده در این نمایشگاه صنایع دستی بومی منطقه خود را به نمایش گذاشته است.

مهدی زاده  با بیان اینکه در هشتمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی در بوشهر محصولات در ۸۰ غرفه عرضه شده است افزود:  نمایشگاه یاد شدهدر مجموعه تاریخی و فرهنگی مدرسه سعادت بوشهر تا ۱۳ بهمن ماه برپا است./ تسنیم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر