شما اینجا هستید

اخبار » نمایش زیر پوست شهر در زندان بوشهر اجرا شد.

 

خبر بندر:محمد مظفری مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری نیمدری سبزگفت: نمایش میدانی زیر پوست شهر با موضوع آسیب های اجتماعی در زندان بوشهر به اجرا درآمد.

به گزارش خبر بندر؛وی افزود: این نمایش که با حمایت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری  کل استان بوشهر تولید و اجرا شده  در دو بند زنان  و زندانیان مرد ۱۷ تا ۲۵ سال اجرا شد که با استقبال و مشارکت آنها دراجرای نمایش همراه شد.

کارگردان نمایش زیرپوست شهر با اعلام اینکه طلاق، اعتیاد، فضای مجازی، خشونت و خودکشی از جمله آسیب های اجتماعی مطرح شده دراین نمایش است. شیوه اجرای نمایش طوری است که بسیاری از زندانیان با مشارکت در اجرای نمایش تجربیات خود را بیان نمودند.

این هنرمند با اشاره به اینکه آمار بالای بعضی از جرایم در جامعه،  لزوم انجام برنامه های آموزشی و فرهنگی را بیشتر از همیشه ثابت کرده؛ خواستار توجه بیشتر دستگاه های فرهنگی برای ورود به موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی شد.

مظفری با تشکر از توجه ویژه معاونت اجتماعی دادگستری بوشهر بخاطر توجه جدی به هنر، بخصوص هنر تئاتر در موضوع  پیشگیری از آسیب های اجتماعی  افزود: تئاتر به عنوان رسانه ای مردمی و زنده می تواند در این زمینه بیشتر از این نیز نقش آفرینی کند.

مدیرعامل موسسه فرهنگی و هنری نیمدری سبز با اشاره به اینکه یکی از فعالیت های این سازمان مردم نهاد در حوزه مسایل اجتماعی استان بوشهر است افزود: این نمایش که اجرای های عمومی خود را در مناطق مختلف شهر بوشهر اجرا کرده قرار است در دیگر نقاط استان بوشهر نیز به اجرای عمومی درآید.

لازم به ذکر است نمایش خیابانی زیر پوست شهر نوشته و کار محمد مظفری با بازی حسن بحرانی، درنا همتی و محسن طاهریان  کاری از گروه تئاتر ایلیا  و موسسه نیمدری سبز با حمایت معاونت اجتماعی دادگستری استان بوشهر تولید  ودر حال اجرای عمومی در استان بوشهر می باشد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر