شما اینجا هستید

اخبار » هشدار هواشناسی بوشهر نسبت به وقوع سیل در استان

خبربندر:مدیرکل هواشناسی استان بوشهرگفت:از بعد ازظهر شنبه تا عصر یکشنبه هفته پیش رو، نسبت به آبگرفتگی‌معابر‌‌عمومی و سیلابی‌شدن‌مسیل‌ها بویژه در مناطق شرقی، مرکزی و جنوبی این استان هشدار داده می شود.

به گزارش خبر بندر؛نادر شفیع خدایی روز جمعه درگفت و گو با ایرنا افزود: در مدت یاد شده بارندگی ها به صورت رگباری همراه با وزش تندباد و رعد و برق و در مناطق مستعد ریزش تگرگ پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: طی همین مدت به دلیل فعالیت سامانه بارشی بر روی خلیج فارس، به سبب وزش تندباد های جنوبی دریا مواج‌ و ‌متلاطم خواهد بود.
شفیع خدایی ادامه داد: در ادامه فعالیت سامانه بارشی، طی ۲۴ ساعت گذشته بارش هایی بصورت رگبار باران به همراه رعد و برق در برخی مناطق استان گزارش شد
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر گفت: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر قسمتی تا نیمه ابری همراه با غبار محلی و افزایش ابر و از فردا تمام ابری بتدریج همراه با رگبار باران رعد و برق و وزش تندباد پیش بینی شده است.
وی افزود: در این مدت جهت وزش باید شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت هشت تا ۳۰ و گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت پیش بینی شده است.
شفیع خدایی اظهارداشت: از فردا صبح (شنبه) جهت وزش باد جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت ۱۴ تا ۳۶ کیلیومتر در ساعت پیش بینی شده که گاهی تا بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت نیز می رسد.
وی گفت: ارتفاع موج نیز در ۲۴ ساعت آینده ۳۰ تا ۹۰ سانتیمتر و از فردا صبح ۶۰ تا ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده که گاهی تا ۲۴۰ سانتیمتر نیز می رسد.
شفیع خدایی یادآورشد: فردا زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۲۶ بامداد ، جزر اول ۰۷:۳۱، مد دوم ۱۴:۵۱دقیقه و جزر دوم دریا ساعت ۲۲:۵۶ دقیقه خواهد بود.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر