شما اینجا هستید

اخبار » سه نمایش استان بوشهر به بخش پایانی جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت

خبر بندر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: یک نمایش صحنه‌ای و ۲ نمایش خیابانی از هنرمندان این استان به بخش پایانی جشنواره ملی تئاتر ایثار راه یافت.

به گزارش خبر بندر، جهانشیر یاراحمدی در جمع خبرنگاران افزود: هیات انتخاب ششمین جشنواره سراسری تئاتر ایثار، آثار منتخب برای حضور در مرحله نهایی این جشنواره را در ۲ بخش صحنه‌ای و خیابانی اعلام کرده است.
وی بیان کرد: از میان ٢١ اثر منتخب در بخش خیابانی ۲ نماینده از استان‌ بوشهر و در بخش صحنه‌ای از میان ١٣ اثر، یک نمایش از این استان در این بخش حضور دارد.
یاراحمدی اظهار کرد: نمایش های ‘تا بیکران دریا’ کار محمد مظفری و ‘لازمان لامکان’ کار مارال ایزدبخش در بخش خیابانی و نمایش ‘یه خط شادی یه خط غم’ کار حامد مهینی در این جشنواره به اجرا خواهند پرداخت.
یاراحمدی اظهار داشت: ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار با هدف تبیین ارزش‌های والای انسانی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با موضوع های جلوه‌های ایثار و شهادت در دوران انقلاب ودفاع مقدس، زندگینامه شهدا، ایثارگران، شهدای مدافع حرم و شهدای مظلوم منا، جلوه های ایثار و از خود گذشتگی همسران معظم جانبازان، آزاده ها و خانواده های معظم شهدا در دوره معاصر، جلوه‌های ایثار و شهادت درمقاطع مختلف تاریخی به خصوص تاریخ معاصر انقلاب در ۲بخش تئاتر صحنه ای و خیابانی برنامه ریزی شده است.
وی یادآور شد: آیین اختتامیه ششمین جشنواره ملی تئاتر ایثار اردیبهشت ماه سال آتی برگزار می‌شود./ ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر