شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری جشنواره فرهنگی مادرانه

 

خبر بندر: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) ودر قالب طرح نشاط اجتماعی اولین جشنواره فرهنگی هنری  مادرانه در گناوه برگزار شد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر گفت: اولین جشنواره فرهنگی هنری مادرانه  با تاکید بر گسترش فعالیت های اجتماعی و فرهنگی بانوان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره فرهنگی ، هنری و اجتماعی در قالب طرح نشاط اجتماعی  وبه منظور ایجاد فضایی مناسب جهت بروز خلاقیت ها و گسترش فعالیت های اجتماعی زنان برگزار گردید و با استقبال خوب بانوان روبرو گردید.

مظفری با بیان اینکه در مرحله اول، این جشنواره با حمایت سازمان های مردم نهاد در شهرستان گناوه برگزار شد، افزود: در سالهای آینده قرار است این جشنواره در شهرهای بیشتری و با موضوعات فرهنگی اجتماعی متنوع تری برگزار گردد.

وی با اشاره به اینکه تمرکز برگزار کنندگان این جشنواره بر محلات، خانواده ها  وایجادفضای مشارکت برای همه بانوان است، افزود:  برگزاری مسابقه غذاهای ایرانی و محلی  یکی از برنامه های خوبی بود که با استقبال خانواده روبرو گردید.

معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر  همچنین از برگزاری مراسم تجلیل از ۷ بانوی خادم مساجد و تکایای شهر گناوه در خلال این جشنواره فرهنگی خبر داد.

مظفری طرح نشاط اجتماعی را یکی از طرح های موفق در حوزه تزریق امید به جامعه معرفی نمود و افزود: سازمان های مردم نهاد سراسر استان در شهرها و روستاهای استان بوشهر  به شکل مطلوبی این طرح  راجرا نموده اند و با استقبال مردم نیز روبرو گردیده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر