شما اینجا هستید

ویژه » تقدیر از ۷ بانوی خادم مساجد و حسینیه های شهر گناوه
گروه : ویژه

 

خبر بندر: به همت موسسه نیمدری سبز و در اولین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه  از هفت بانوی خادم مساجد و تکایای  شهر گناوه تجلیل شد.

به گزارش خبر بندر؛ محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر در این مراسم  مادران را بهترین و مهمترین رابط بین فرزندان و فضاهای فرهنگی ومذهبی عنوان نمود وافزود: یکی از دلایل حضور جوانان و نوجوانان در فضاهای فرهنگی و مذهبی  برنامه ریزی و اصرار مادران است.

وی با اشاره به اینکه یکی از بسترهای  مهم فعالیت های اجتماعی بانوان مراسم، برنامه ها و فضاهای مذهبی می باشد افزود: مساجد و تکایا و حسینیه ها به غیر از کارکرد مذهبی خود باید به عنوان فضاهای آموزشی، اجتماعی ، فرهنگی و هنری در خدمت خانواده باشند.

معاون دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه  بانوان بسیاری در حوزه های فرهنگی ، مذهبی و اجتماعی در شهرها و روستا ها مشغول به فعالیت هستند؛ خواستار تجلیل و تقدیر از فعالیت های این بانوان شد.

وی تقدیر از هفت بانوی خادم مساجد و تکایای شهر گناوه را تجلیل از مقام مادر و زن دانست و خواستار گسترش این فرهنگ در جامعه شد.

وی با اشاره به برگزاری  اولین جشنواره فرهنگی هنری مادرانه در استان بوشهر ، برگزاری جشنواره های فرهنگی اجتماعی  و هنری را موقعیت مناسبی برای بروز خلاقیت ها و توانمندی های آنها در حوزه اجتماعی دانست.

لازم به ذکر است در اختتامیه اولین جشنواره فرهنگی اجتماعی مادرانه که در شهر گناوه برگزار گردید. از خانم ها کربلایی آمنه احمدیان  ، کربلایی فرنگیس خادم زاده ؛ کربلایی کفایت زیارت زاده، کربلایی طاهره خلیلی، کربلایی طلا رستمی و کربلایی نرگس مظفری تجلیل شد

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر