شما اینجا هستید

اخبار » توسعه بخش سلامت یکی از اولویت‌ها در شهرستان گناوه است

خبر بندر: فرماندار شهرستان گناوه گفت: توسعه بخش سلامت یکی از اولویت‌ها در شهرستان گناوه است.

به گزارش  خبر بندر؛  سید علی پاکنژاد  در مراسم صرف صبحانه سالم و خداحافظی کاری ضمن تبریک نوروز باستانی به همه کارکنان اظهار داشت: در دولت تدبیر و امید اتفاقات خوبی در حوزه بهداشت و درمان رخ‌داده که اثرات خوب آن در شهرستان گناوه نیز مشاهده‌شده است.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مدیران ارشد شهرستان به حوزه سلامت به‌صورت ویژه بوده و در سال جدید نیز با کمک و همراهی تیم سلامت شهرستان شاهد پیشرفت‌های خوبی در این حوزه خواهیم بود.

پاک‌نژاد افزود: در مقوله سلامت، دو جنبه از اهمیت بسزایی برخوردار است که یکی سلامت جسم و دیگری سلامت روح و روان هستند، کارکنان ما و همه‌کسانی که به‌نوعی در این حوزه خدمت می‌کنند باید توجه خاص و ویژه به‌سلامت روان و جسم مراجعه‌کننده داشته باشند و رضایت مراجعه‌کننده از ارائه خدمات هدف اصلی خدمت دهنده باشد.

وی ضمن تشکر از مهندس بازیاری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان به دلیل ایجاد همدلی و هماهنگی مدیریت خوب و پسندیده ایشان در این سیستم عنوان داشت: از خدمات ارائه‌شده تیم سلامت شهرستان در طول یک سال تقدیر و تشکر می‌شود و از کارکنان می‌خواهیم در سال جدید باپشتکار بیشتر در ارائه خدمات صادقانه به مردم گام بردارند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه نیز ضمن تبریک سال جدید و تشکر از تیم سلامت گفت: تیم شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه در یک سالی که گذشت باوجود همه کمبودها تلاش کردند تا بهترین خدمات را برای رفاه حال شهروندان عزیز شهرستان ارائه کنند که از همه آن‌ها تشکر می‌کنم.

محمد بازیاری ادامه داد: در سال جدید نیز با تعاملی که بین همکاران به وجود آمده مطمعنا بهتر و پرتلاش‌تر از سال ۹۶ خواهیم بود و با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده خدمات خوب و باکیفیتی به مردم شریف شهرستان ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: هدف همه مسئولین و کارکنان خدمت به مردم بزرگوار شهرستان است که کارکنان شبکه بهداشت و درمان نیز این موضوع را در طول سال ثابت کرده‌اند.

بازیاری عنوان داشت: در روزهای پایانی سال طی مراسم از تمامی کارکنان تیم سلامت تقدیر می‌شود.

برنامه صبحانه سالم در مرکز امام محمدتقی (ع) برگزار شد و از کارکنان آن مرکز با اهداء لوح تقدیر از طرف شبکه بهداشت و دادن عیدی به تک‌تک کارکنان از طرف فرماندار شهرستان تقدیر شد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر