شما اینجا هستید

ویژه » گناوه درپذیرش مسافران نوروزی پیشتاز است
گروه : ویژه

خبر بندر:مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت: بندر گناوه یکی از شهرستان های پیشتاز و اول استان در پذیرش از مسافران و گردشگران نوروزی است و باید نگاه ویژه ای به آن شود.

به گزارش خبر بندر؛ کاظم مرادی  درمحل استقرار مدیریت ساحل شهرداری بندر گناوه افزود: باتوجه به موقعیت ویژه شهرستان گناوه تلاش خواهیم کرد در اختصاص بودجه به این بندر بیشترین سهم را اختصاص دهیم.
وی اظهارکرد: باید برای گردشگرانی که وارد شهرستان گناوه می شوند فضای مناسب ایجاد شود و شورای اسلامی شهر و شهرداری گناوه تلاش و همت خود را در این زمینه بکار بسته اند.
مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای اسلامی استانداری بوشهر گفت:تمامی امکانات موجود فراهم شده در سطح شهر گناوه و ساحل ناشی از همکاری و تلاش دستگاههای خدمت رسان است و جای تقدیر دارد.
شهردار بندر گناوه هم گفت: باتوجه به ورود بی شمار جمعیت گردشگران و مسافران نوروزی در سال های گذشته به این بندر پیش بینی می شود در نوروز ۹۷ شاهد حضور بی نظیری از هموطنان باشیم.
ماشاالله احمدی افزود: بندرگناوه با دارابودن سواحل ماسه ای بکر و زیبا، بازار تجاری پررونق و مکان های تاریخی و گردشگری محلی مناسب برای سپری کردن تعطیلات نوروزی هموطنان است.
وی گفت: شهرداری این بندر تمام نیروها و امکانات موجود خود را برای خدمت رسانی به میهمانان نوروزی بسیج کرده است.
شهر گناوه مرکز شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر از شهرستان های گردشگر پذیر جنوب کشور است./ایرنا

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر