شما اینجا هستید

اخبار » بوشهر تا نقطه مطلوب در زمینه زیرساخت‌های گردشگری فاصله دارد

خبر بندر: رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: بوشهر تا نقطه مطلوب در زمینه زیرساخت‌های گردشگری فاصله دارد.

به گزارش خبر بندر:  ابوذر دهدار  در نشست اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: امروزه گردشگری به عنوان صنعتی درآمدزا در همه کشورها به خوبی مورد توجه قرار گرفته است و اشتغال و درآمدزایی بالایی دارد.

وی با اشاره به اینکه دریا و ساحل فرصت بسیار خوبی برای توسعه گردشگری است، بیان کرد: استان بوشهر دارای دریا و سواحل بسیار خوبی است که باید از این فرصت بهترین استفاده را داشته باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر با بیان اینکه بیشترین حضور گردشگران در ایام نوروز است، ادامه داد: بوشهر در ایام نوروز یکی از استان‌های برتر کشور در زمینه حضور مسافران نوروزی است ولی در دیگر ایام سال گردشگران حضور چندانی در این استان ندارند.

وی با بیان اینکه بوشهر در هشت ماه از سال آب و هوای مناسبی برای حضور گردشگران دارد، اضافه کرد: بوشهر در زمینه برخورداری از زیرساخت‌های گردشگری هنوز تا نقطه مطلوب فاصله دارد و زیرساخت‌های گردشگری در مرکز استان بوشهر باید توسعه یابد.

دهدار با تاکید بر لزوم ایجاد هتل، کمپ‌های اقامتی، اسکله‌های تفریحی، شناورهای گردشگری مناسب، رستوران‌های دریایی، تورهای دریایی و . . . در بوشهر، افزود: طرح‌های توسعه گردشگری بوشهر تدوین شده است و نگاه ویژه‌ای به این بخش داریم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر