شما اینجا هستید

اخبار » گردشگری استان بوشهر هویت خود را پیدا کرده است

خبر بندر: سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: گردشگری استان بوشهر هویت خود را پیدا کرده است.

به گزارش  خبر بندر؛ مهرداد ستوده  در نشست شورای اداری استان بوشهر اظهار داشت: امسال نیز شاهد روند افزایشی حضور و اقامت گردشگران نوروزی در استان بوشهر بودیم.

وی اضافه کرد: حضور میلیونی گردشگران نوروزی در استان بوشهر بیانگر اهمیت این استان در حوزه گردشگری است و باید تلاش کنیم که شرایط مناسب حضور گردشگران در استان فراهم شود.

ستوده  با تاکید بر لزوم رفع مشکلات و کمبودهای برخی از شهرهای استان در زمینه گردشگری، تصریح کرد: این میزان حضور گردشگران در استان بوشهر بیانگر این است که گردشگری استان بوشهر هویت خود را پیدا کرده است.

سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری بوشهر اضافه کرد: پلیس و دیگر دستگاه‌های ستاد تسهیلات سفر تلاش‌های بسیار خوبی را برای ارائه بهترین خدمات در ایام نوروز داشتند و این موضوع باعث رضایت‌مندی گردشگران شد.

وی تاکید کرد: به منظور میزبانی شایسته از مسافران نوروزی در ایام تعطیلات نوروزی سال آینده از اردیبهشت‌ماه نشست‌های خدمات سفر استان را فعال خواهیم کرد و نباید رفع کمبودها به ماه‌های انتهایی سال موکول شود.

ستوده، نبود پیگیری و نظارت کافی را یکی از دلایل عقب‌ماندگی پروژه‌های عمرانی استان بوشهر عنوان کرد و افزود: این پروژه‌ها کمبود اعتبار ندارند و باید تلاش شود که بر اساس زمان‌بندی تعیین شده تکمیل شوند./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر