شما اینجا هستید

اخبار » افزایش ۱۲ درصدی حضور گردشگران نوروزی در استان بوشهر

خبر بندر:مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر از افزایش ۱۲ درصدی حضور گردشگران نوروزی در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبر بندر؛ ناصر امیرزاده  در نشست شورای اداری استان بوشهر با تشریح برنامه‌های نوروزی در استان بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر در ایام نوروز دارای آب و هوای مناسب و شرایط خوبی برای حضور گردشگران از نقاط مختلف کشور است.

وی اضافه کرد: نوروز امسال نیز با شرایطی که فراهم شده بود شاهد حضور گسترده گردشگران در استان بوشهر و به ویژه در مناطق ساحلی استان بودیم که نسبت به سال‌های قبل با افزایش روبرو بود.

امیرزاده با اشاره به افزایش ۱۲ درصدی حضور گردشگران نوروزی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی تا روز گذشته ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار گردشگر در سطح استان داشته‌ایم.

وی همچنین از ثبت هفت میلیون و ۵۰۰ هزار نفر اقامت نوروزی در استان بوشهر طی این ایام، بیان کرد: از نظر میزان اقامت در استان بوشهر نیز شاهد افزایش شش درصدی در نوروز امسال هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر با تقدیر از همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها برای میزبانی مناسب در ایام نوروز، افزود: شاهد رضایت مسافران نوروزی از حضور در استان بوشهر بودیم./ مهر

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر