شما اینجا هستید

اخبار » مجمع انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر لغو شد

خبر بندر: مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: به دنبال شکایت برخی از نامزدهای ریاست هیات فوتبال، مجمع انتخابات این هیات در استان لغو شد.

به گزارش خبر بندر؛احمد بهروزیان‌ فر  در گفت‌وگو با ایرنا افزود: پیش از این مقرر بود مجمع انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر دوم اردیبهشت ماه برگزار شود.
وی بیان کرد: با توجه به اینکه از ۱۴ نامزد نام نویسی شده تنها رئیس و دو کارمند هیات فوتبال استان به عنوان کاندید تائید شدند اعتراض هایی از برخی نامزدهای رد صلاحیت شده صورت گرفت که این امر باعث لغو انتخابات هیات فوتبال استان بوشهر شد.
بهروزیان فر یادآور شد: دلیل رد صلاحیت برخی از نامزدها نقص مدارک عنوان شده این درحالی است که آنها مدارک خود را به طور کامل ارسال کرده اند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: در زمان حاضر شکایت برخی از نامزدهای نام نویسی شده برای شرکت در انتخابات هیات فوتبال از طریق این فدراسیون در حال پیگیری است.
وی ادامه داد: در ارتباط با انتخاب رئیس هیات فوتبال با شخص خاصی مشکل نداریم و هر فردی که مجمع به آن رای دهد، مورد تائید اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیزاست.
دوره چهارساله ریاست محمد نجفی در هیات فوتبال استان بوشهر مهر سال گذشته به پایان رسیده و از آن زمان تاکنون به دلایل مختلفی برگزاری مجمع انتخابات این هیات در استان لغو شده است.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر