شما اینجا هستید

اخبار » برگزاری جشن مردمی به مناسبت روز ملی خلیج فارس

 

به همت سازمان مردم نهاد نیمدری سبز،  مردم وهنرمندان بندر گناوه بزرگداشت روز خلیج فارس را برروی آبهای نیلگون خلیج فارس برپا کردند.

محمد مظفری معاون دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  بوشهر  در جشن مردمی بزرگداشت خلیج فارس در گناوه گفت: خلیج فارس نماد هویت ملی ایرانیان است و برای بزرگداشت این دریای پارسی نه فقط در روز ده اردیبهشت بلکه در همه روزهای سال برنامه داشت.

مظفری افزود:  خلیج فارس نه تنها در حوزه جغرافیایی و سیاسی  نماد هویت و حاکمیت ایرانیان بر دریای پارسی است بلکه نماد صلح طلبی و فرهنگ اصیل ایرانی می باشد

معاون دفتر امور اجتماعی استانداری بوشهر با بیان اینکه خلیج فارس  در حوزه فرهنگی خاستگاه بسیاری از آیین های اصیل ایرانی می باشد. خواستار برنامه ریزی برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متناسب در طول سال در شهرهای بندری استان بوشهر شد.

در مراسم جشن بزرگداشت روز خلیج فارس که به همت موسسه مردم نهاد نیمدری سبز بر روی عرشه یک لنج تفریحی در گناوه برگزار شد، شاعران گناوه اشعار خود را در خصوص خلیج فارس خواندند و بعد از آن دو گروه موسیقی پاپ و محلی به اجرای برنامه پرداختند . در این جشن نمایشی محیطی با موضوع خلیج فارس نیز به اجرادرآمد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر