شما اینجا هستید

سرخط خبرها » کمیته پیگیری طرح های ویژه استان بوشهر فعال شد
گروه : سرخط خبرها

استاندار بوشهر گفت: برای محرومیت زدایی و رسیدن به توسعه و پیشرفت، کمیته پیگیری طرح های ویژه در این استان فعالیت خود را آغاز کرده است به گزارش ایرنا، روابط عمومی استانداری بوشهر روز یکشبنه به نقل از مصطفی سالاری افزود: طرح های ویژه این استان در سه بخش حوزه استاندار، معاونان و فرمانداران شهرستان ها تدوین شده است.

وی اضافه کرد: طرح ایجاد منطقه آزاد تجاری بوشهر، راه آهن بوشهر – شیراز و آزاد راه بوشهر- شیراز جزو طرح های حوزه استاندار است که شخص استاندار به صورت مستقیم برای اجرایی آنها و پیگیری می کند.

استاندار بوشهر بیان کرد: در حوزه معاونان استاندار نیز هر یک از معاونان حداقل سه و حداکثر پنج طرح ویژه و مهم مرتبط با حوزه ی کاری خود را پی گیری می کنند.

سالاری اظهار کرد: در حوزه کاری فرمانداران در شهرستان ها، کمیته ای مرکب از فرماندار، عضو مدعو، مشاوران و نخبگان به موجب دستورالعمل ابلاغی استاندار، عضو کمیته پیگیری طرح های ویژه شهرستان تعیین شده اند.

وی با بیان این که هر کمیته شهرستانی، بین سه تا پنج طرح شهرستانی را به طور ویژه در مرکز و استان پی گیری می کنند افزود: طرح های ویژه شهرستانی، پروژه های مهم، تحول زا و اشتغال زایی هستند که منابع تامین اعتبار آنها استانی نیست بلکه از محل وجوه متمرکز ملی، وزارتخانه ها یا سرمایه گذاری بخش خصوصی تامین می شود.

استاندار بوشهر ادامه داد: اعضای کمیته با بهره گیری از مشاوره، مشارکت و همراهی چهره ها، شخصیت ها و افراد ذی نفوذ استانی در تهران، طرح های ویژه شهرستان ها ی متبوع خود را پیش می برند.

سالاری اضافه کرد: حضور نمایندگان مجلس در کمیته ها برای تسهیل برقراری ارتباط مستقیم فرمانداران و مسوولان شهرستانی با وزیران، معاونان وزیران و روسای سازمان های ملی از جمله ابتکاراتی است که می تواند نقش اساسی تر و پویاتری برای فعالیت و پیگیری مسوولان شهرستانی ایجاد کند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر