شما اینجا هستید

سرخط خبرها » بازدید معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه از شبکه بهداشت دیلم
گروه : سرخط خبرها

دیلم- طاهری نیا: معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر صبح امروز از برنامه ها و فعالیتهای شبکه بهداشت و درمان دیلم بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم،معاونین فنی و اجرایی معاونت بهداشتی به منظور بررسی برنامه عملیاتی و مستندات شبکه جهت بازدید وزارتخانه از شبکه های بهداشت ودرمان نشستی با تیم مدیریتی شبکه برگزار کرد.
رییس شبکه بهداشت ودرمان شهرستان دیلم در این نشست گفت: کلیه مستندات مربوط به برنامه های عملیاتی واحدهای ستادی و مراکز بهداشتی درمانی،کمیته های آموزش سلامت و شهرستان به همراه پایشهای ستادی و بیمه و صورتجلسات مدیریتی و درون بخشی آماده شده است.
عبدالحسین ناصری افزود: این شبکه آمادگی لازم جهت بازدید کارشناسان وزارت بهداشت را دارد و کلیه مستندات را بر اساس چک لیست ارسالی دانشگاه جمع آوری و تدوین نموده است.
دکتر اسماعیلی معاون اجرایی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی در این نشست گفت: برای بهتر شدن روند بازدیدها،بهتراست کل برنامه عملیاتی شهرستان بر اساس چک لیست استان و با یک فرمت یکسان و در یک سیر مشخص شده تدوین شود.
معاون فنی معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر دراین نشست گفت: در روند تکمیل مستندات بایستی انتظارات استان از شهرستان و همچنین انتظارات ستاد شهرستان از واحدهای محیطی مشخص شده و بصورت جداگانه باشد.
محمد مهدی خواجه ئیان افزود: بهتر است جداول عملکرد واحدها همراه با تجزیه و تحلیل و عوامل موثر بر ارتقاء شاخص های عملکردی واحد باشد.
دکتر خواجه ئیان بیان داشت: این بازدید به احتمال زیاد در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت از یکی از شبکه ها انجام می شود و همه شبکه ها باید این آمادگی را داشته باشند.
در این نشست سرپرست واحد گسترش شبکه مستندات جمع آوری شده شهرستان را به تفکیک سوالات مندرج در چک لیست استانی ارائه کرد و نواقص و اشکالات و نقاط قوت برنامه توسط معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه مشخص شد.
در ادامه این بازدید معاونین اجرایی و فنی معاونت بهداشتی دانشگاه از مرکز پیشگیری از بیماریهای دهان ودندان شهرستان دیلم در مرکز بهداشتی درمانی حضرت فاطمه(س) بازدید کردند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر