شما اینجا هستید

اخبار » تخلفات بی شماری از سوی طرف قرارداد مزایده ساحل گناوه صورت گرفته
گروه : اخبار

صدای بندر – حسین غلامی :رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گناوه گفت: با نحوه برگزاری مزایده ساحل گناوه مخالف بودم.
زهرا عرب زاده با بیان این مطلب در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تقدیر از همیاری گسترده شهروندان در میزبانی از گردشگران نوروزی و حضور پررنگ اعضای شورای شهر گناوه در بحث مدیریت ساحل اظهار داشت: من هیچگاه مخالف برون سپاری امورات شهرداری نبوده ام و ما نیز همواره از این مهم و کسانی که در این راه با سرمایه خود قدم برمی دارند، در چارچوب قوانین موجود حمایت می کنیم.
با توجه به اینکه در آستانه تعطیلات نوروز قرار داشتیم و دیگر زمانی برای لغو قرارداد مزایده واگذاری ساحل گناوه به بخش خصوصی نبود، با نظر برخی اعضای شورای شهر گناوه تصمیم گرفتیم که نشستی را در این رابطه برگزار کنیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گناوه گفت: در این نشست به این نتیجه رسیدیم که بر نحوه مدیریت ساحل نظارت کرده و تخلفات احتمالی برنده این مزایده را مستند نگاری کرده و به جمع آوری آنها بپردازیم و همین مهم نیز تحقق یافت.
عرب زاده بیان داشت: در طول تعطیلات نوروز امسال من و همکارانم در شورای شهر به نظارت بر نحوه مدیریت ساحل پرداختیم.
وی عنوان کرد: به عنوان رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گناوه شخصا به صورت شبانه روز در همه این ایام با حضور در نقاط مختلف ساحل بر نحوه مدیریت ساحل نظارت کرده و تذکراتی در این راستا بیان کردیم و در این زمینه به جمع آوری مستندات برخی تخلفات پرداختم.
عرب زاده ادامه داد: در ایام تعطیلات نوروز تخلفات بی شماری از سوی طرف دوم قرارداد مزایده ساحل گناوه صورت گرفته که همه این تخلفات تا بیستم فروردین قابل رسیدگی بود.
وی خاطر نشان ساخت: برای تصویب یک مصوبه در شورا نیاز به رای حداکثر اعضا شورا است، از آنجا که تعداد اعضای موافق شورا برای تصویب تخلفات صورت گرفته در این مزایده و ارجاع آن به فرمانداری به حداکثر نرسید، مصوب کردن این تخلفات در شورای شهر گناوه رای نیاورد.
عضو شورای شهر گناوه گفت: من بارها در این مدت مخالفت خود را با نحوه برگزاری مزایده و مدیریت ساحل در جمع همکاران شورای شهر ابراز داشته ام.
وی با اشاره به برخی شایعات مطرح شده بر علیه خود در افکار عمومی شهر گناوه عنوان کرد: متاسفانه در میان افکار عمومی شایعات و سخنان خلاف واقعی نسبت به من در زمینه موافقت با این مزایده ترویج شده که همه این شایعات را تکذیب می دانم.
وی بیان داشت: باید به اطلاع شهروندان بزرگوار گناوه برسانم که از آغاز با نحوه برگزاری این مزایده و سپس نحوه مدیریت ساحل گناوه در تعطیلات نوروز امسال مخالف بوده و به صورت ویژه پیگیر این موضوع شدم تا نشستی در شورای شهر گناوه در این زمینه تشکیل شد.
عرب زاده تصریح کرد: متاسفانه همانگونه که بیان داشتم در نشست بررسی تخلفات صورت گرفته در نحوه مدیریت ساحل، مصوب کردن این تخلفات در شورای شهر گناوه رای نیاورد.
عضو شورای شهر گناوه اظهار داشت: تعداد کسانی که در شورای شهر با متن قرارداد مخالفت کردند کم بود و به حداکثر نرسید.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر گناوه ضمن ابراز مخالفت شدید خود با متن قرارداد مزایده ساحل گفت: به همین علت نیز ما نتوانستیم در زمینه تخلفات صورت گرفته بخش خصوصی در زمینه نحوه مدیریت ساحل در تعطیلات عید امسال مصوبه ای در شورای شهر گناوه داشته باشیم.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر