شما اینجا هستید

ویژه » پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر انتخاب شد
گروه : ویژه

خبر بندر: پایگاه خبری تحلیلی خلیج فارس در گفت وگویی با رییس سازمان برنامه و بودجه استان بوشهر از مشخص شدن پیمانکار پروژه راه آهن بوشهر و آغاز عملیات آن با حضور مسوولان کشوری خبر داده است.

به گزارش خبر بندر؛رضا عوض پور با اشاره به اینکه محل تامین پروژه راه آهن بوشهر از محل فایناس با چین در نظر گرفته شده اظهار داشت: برای اینکه هماهنگی های مرسوم برای اجرایی شدن این تفاهم نامه ها زمان بر است و خواستیم معطل نمانیم، پیگیری های متعددی برای تامین نقدینگی راه آهن از محل ردیف های ملی انجام شد و نهایتا وزارت راه نیز دو قطعه راه آهن بوشهر به طول ۲۵ کیلومتر را به مناقصه برد و پیمانکار آن مشخص شد.
وی ادامه داد: در شرایط حاضر ۸۸ میلیاردتومان برای فعال شدن راه آهن تخصیص اعتبار گرفته ایم و پیمانکار نیز در مرحله تجهیز کارگاه می باشد که پیگیر هستیم با حضور مقامات ارشد کشوری مثل رییس جمهور یا معاون اول رییس جمهور پروژه به صورت رسمی کلید بخورد.
عوض پور گفت: پیمانکار مشخص شده و در مرحله تجهیز کارگاه است، برای حضور مقامات کشوری در شروع پروژه نیز استاندار پیگیر هماهنگی با دولت می باشد تا از فرصت حضور رییس جمهوری و معاون اول رییس جمهوری در استان بتوانیم درخصوص پروژه های مهم دیگر دستوراتی دریافت کنیم، اما اجازه دهید زمان دقیق که امیدواریم خیلی نزدیک باشد، در موعدی که قطعی شود، اطلاع رسانی کنم.
به گفته عوض پور، با پیگیری هایی که صورت گرفته، بسیار خوش بین هستیم در بودجه ۹۸ ردیف مربوط به راه آهن بوشهر جهش قابل توجهی داشته باشد که می تواند برای فعال شدن پروژه کمک نماید و در ادامه فاینانس برای تامین اعتبار مالی پروژه اجرایی شود.
در پایان این مطلب آمده است: باید منتظر ماند و دید سرانجام چه زمان وعده ها برای فعال شدن مجدد پروژه راه آهن بوشهر محقق خواهد شد و کی سوت قطار به گوش هم استانی ها می رسد؟

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر