شما اینجا هستید

ویژه » دیدار اهالی فرهنگ وهنر استان بوشهر با استاد ایرج شمسی زاده
گروه : ویژه

IMG_8917
صدای بندر -در سومین روز بهار ودر شهر زیبای گناوه تعدادی از هنرمندان استان به همراه یونس قیصی زاده مشاور امور جوانان و و مجید حسینی کنگانی مشاور ارشد استاندار بوشهر با حضور در منزل استاد ایرج شمسی زاده ضمن عیادت از ایشان نوروز را به ایشان تبریک گفتند.
به گزارش صدای بندر :در این دیدار استاد شمسی زاده با بیان وضعیت عمومی خود از اقدامات انجام شده برای درمان بیماریش گفت و هنرمندان را در جریان مراحل درمانش قرار داد. در ادامه استاد شمسی زاده با بیان خاطراتی از حضور هنرمندان استان و مشاورین استاندار در منزلش تشکر کرد . در ادامه ایشان دو قطعه شعر یکی محلی با نام عید بیو و دیگر شعر نو با نام خاوران را در حضور هنرمندان اجرا نمود .
در این دیدار همچنین یونس قیصی زاده مشاور امور جوانان استاندار بوشهر ضمن تشکر از هنرمندان برای همراهی برای عیادت و دیدار از استاد شمسی زاده برای استاد شمسی زاده آرزوی سلامتی نمود
در این دیدار نوروزی و صمیمانه که با حضور بزرگان ادبیات ایران و استان برگزار گردید استاد شمسی زاده دقایقی نیز با استاد علی باباچاهی به گفتگو پرداخت.
IMG_8321
در این دیدار محمد دادفر، یونس قیصی زاده، قناعت زاده، سیروس بنه گزی، محمد قدسی، مجید حسینی کنگانی، حسام و حماسه حق پرست، محمد حسین بکمی، محسن،اسماعیل، میثم و سروش قیصی زاده، سینا و سیامک برازجانی، پرویز هوشیار، خورشید، بهنام و بابک فقیه، حمید موذنی، ایرج صغیری،مهدی جهانبخشان، محمد مظفری، فرشید جان احمدیان، رضا معتمد، ایزد پناهی، حسین قشقایی، محسن شریف، درختیان حسن فرهادی ، حسین غلامی مهدی بیاتی نسب حضور داشتند
IMG_8268
IMG_8949

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر