شما اینجا هستید

اخبار » گازرسانی به ۳۹۷ روستای استان بوشهر

گازرسانی به ۳۹۷ روستای استان بوشهر/ ضریب نفوذ به ۹۵ درصد رسید

خبربندر:مدیرعامل گاز استان بوشهر با اشاره به اجرای گازرسانی به ۳۹۷ روستای بالای ۲۰ خانوار در استان، گفت: ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای استان بوشهر به ۹۵ درصد رسید.

به گزارش خبر بندر مسلم رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های گازرسانی در استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های متعددی را در دست اجرا داریم.

وی از تکمیل توسعه فراگیر شبکه‌های گازرسانی استان بوشهر تا نیمه سال آینده خبر داد و اضافه کرد: تاکنون حدود شش هزار و ۴۰۰ کیلومتر شبکه گذاری و حدود ۴۰۰ کیلومتر خط انتقال در شهرها و روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر با اشاره به اینکه بوشهر از استان‌های برخوردار در زمینه گازرسانی شناخته می‌شود، بیان کرد: در استان بوشهر ۱۹۸ هزار انشعاب نصب و ۱۷۷ هزار مشترک از نعمت گاز استفاده می‌کنند.

وی ضریب نفوذ گازرسانی شهری در استان بوشهر را ۹۹ درصد عنوان کرد و افزود: از ۳۷ شهر استان بوشهر، گازرسانی به ۳۶ شهر استان که امکانپذیر بوده، انجام گرفته است.

رحمانی ضریب نفوذ گازرسانی شهری در استان بوشهر را ۹۵ درصد عنوان کرد و ادامه داد: در استان بوشهر ۴۰۷ روستای بالای ۲۰ خانوار وجود دارد که تاکنون به ۳۹۷ روستا گازرسانی شده و ۱۰ روستای دیگر نیز تا پایان سال گازدار می‌شوند.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر