شما اینجا هستید

اخبار » توافق مهم مسئولین گناوه و مدیران شرکت نفت
گروه : اخبار , ویژه

یوسفی

صدای بندر – جلسه مشترک مسئولین شهر گناوه و مقامات وزارت نفت برای سامان دادن به وضعیت میدان امام علی وراه گناوه و گچساران دوشنبه برگزار شدو توافقات اولیه برای سامان دهی این میدان انجام شد.
مهندس یوسفی فرماندار گناوه در گفتگوی اختصاصی با صدای بندر گفت : همانطور که می دانید مشکل فوق از سال ۷۹ تا کنون گریبان شهر گناوه را گرفته و مکاتبات بسیاری از سوی فرمانداران وقت گناوه با مدیران شرکت نفت انجام شده بود که نتیجه ای در بر نداشت.
IMG-20140415-WA0001
یوسفی افزود: طی یکی دوماه گذشته مسئولین شهر برای پیگیری موضوع به یک اجماع رسیدند و با زمینه سازی وهماهنگی هایی که انجام شد ، روز دوشنبه ۲۵ فروردین به اتفاق امام جمعه محترم گناوه آقای رکنی و تعدادی از مسئولین شهر جلسه موفقیت آمیز و نشست صمیمانه ای را با مدیر عامل حوزه نفت خیز جنوب و تیم کارشناسی ایشان برگزار نمودیم و با ارائه مستندات کافی وارلئه آماری از بروز تصادفات انجام شده طی چند سال گذشته در این مسیر و همچنین ارائه ادله علمی برای بهسازی و تعمیر راه موجود به مدیران وزارت نفت در پایان به حول قوه الهی به نتایج خوبی رسیدیم .
فرماندار گناوه تصریح کرد با توافقات انجام شده موانع ساخت میدان امام علی برطرف گردیده و به زودی و طی هفته های آینده شاهد آغاز به کار این پروژه خواهیم بود.
یوسفی همچنین از ترمیم سریع راه گناوه به گوره خبر داد و گفت: شرکت نفت قول داد ضمن انجام سریع تعمیرات ، مطالعاتی را برای توسعه این راه مهم و حیاتی انجام دهد و امیدواریم با پیگیری ها شاهد دو بانده شدن این راه مهم باشیم .
وی ضمن تشکراز مدیرعامل حوزه نفت خیز جنوب و همکارنشان بخاطر نگاه ویژه به این موضوع از امام جمعه محترم گناوه و دیگر مسئولین شهر گناوه بخاطر پیگیری ها و همراهی در این راه قدردانی نمود.
وی افزود یقینا همدلی و همراهی مسئولین شهر در توسعه شهرس بسیار مهم بوده و امیدواریم با این روحیه شاهد توسعه هر چه بیشتر این بندر مهم باشیم .

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر