شما اینجا هستید

سرخط خبرها » دیدار مسئولین دیلمی با مادران شهدا
گروه : سرخط خبرها

S5860038صدای بندر – علی اکبری رئیس بنیاد شهید دیلم روز دوشنبه در دیدار با خانواده شهیدان غلامحسین دشتی،جواد عبادی ونادر پهلوانی که به مناسبت سالروز شهادت حضرت ام البنین (س) روز تکریم همسران و مادران شاهد صورت گرفت، گفت: خانواده شهدا افتخار و برکت جامعه می باشند و باید همواره قدردان ایثار و تلاش آنان بود.
وی گفت: امروز تمامی مسوولین و مردم خود را مدیون و مرهون خون شهدا و زحمات و ایثار خانواده معظم آنان به خصوص مادران و همسران شهیدان می دانند زیرا آرامش و آسایش امروز جامعه از رشادت ها و جانفشانی های آن بزرگواران به دست آمده است .
وی گفت : خانواده معظم شهدا حضرت ام البنین (س) مادر چهار شهید را الگو و اسوه خود قرار داده اند و با درس گرفتن از وفا و ادب ایشان ، فرهنگ ناب اسلامی را در جامعه ترویج می دهند .
قاسم قائدی فرماندار دیلم نیز در این دیدار گفت: امروز وظیفه مسوولین در مقابل خون شهدا بسیار سنگین است و باید با ادامه راه شهیدان انقلاب اسلامی و دوران هشت سال دفاع مقدس نگهبان و وارث خون شهدا و ارزش های اسلامی بوده و این را باور داشته باشند که در تمام لحظات زندگی ، شهیدان ناظر بر رفتار و اعمال آنان می باشند .

فرماندار دیلم بیان داشت: فرمانداری شهرستان تلاش دارد در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده ، برنامه های ویژه ای را در جهت ارتقای فرهنگ جامعه با محوریت خانواده شهدا در شهرستان اجرا کند.

وی تکریم و رسیدگی به وضعیت خانواده شهدا را از وظایف اصلی همه مسئولان ودستاندرکاران یاد کرد و از مسوولین شهرستان خواست تا با سرکشی مداوم به خانواده شهدا ، نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام کنند.

حجه السلام حسینی بوشهری امام جمعه دیلم نیزضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین(س)،و با اشاره به ایثار و از خودگذشتگی شهداء گفت:امنیت و آرامش امروز جامعه مدیون شهداست و باید ایثار و از خودگذشتگی آنها وهمچنین صبر و بردباری خانواده شهداء به فرهنگ جامعه تعمیم داده شود.وی با اشاره به اینکه حضرت ام البنین(س)همسر و مادر چهار شهید است اظهار داشت:مادران و همسران شهید در دوران دفاع مقدس با الگوبرداری از این بانوی بزرگوار،فرزندانشان را برای دفاع از آرمان ها و اهداف اسلام به جبهه های حق علیه باطل فرستادند و به دلیل این مهم همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س)روز تکریم از مادران و همسران شهداء در تقویم ملی انقلاب اسلامی نامگذاری شده است و زنان امروز جامعه باید از مادران شهدا در تربیت فرزندان صالح الگوبرداری کنند تا با داشتن فرزندان با ایمان نقش بسزایی در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی داشته باشند.
در این دیدار روسای گمرک،فرهنگ وارشاد اسلامیتامین اجتماعی وکارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است -
آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد -

خبر بندر | بندرگناوه، بندر دیلم، بوشهر